زندی: با دقت، هر مسیر سختی آسان می شود


سرویس خبر شماره: 2011251
11 آوریل 1403 در 9:42 ق.ظ.
288 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شمس آذر مدیرعامل تیمش به شکل ویژه ای از سرمربی تیمش حمایت کرد و تولد او را تبریک گفت.

زندی: با دقت، هر مسیر سختی آسان می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدای از شگفتی شمس آذر در این فصل لیگ برتر، البته نگاه ها به مدیرعامل جوان این تیم نیز دوخته شده است. شهاب زندی که یک فوتبالیست است به خوبی از شرایط آگاه است و همین مشکل باعث شده است که بیشتر اوقات موانع بزرگی را از پای تیمش بردارد و بدون ایجاد حاشیه از عهده آنها برآید.

زوجی پر جنب و جوش و با جزئیات در فصل های اخیر موفقیت های زیادی را برای شمس آذر به ارمغان آورده اند. از صعود ویژه و کارنامه جالبی که تاکنون در لیگ برتر داشته اند که مدعیان بزرگی را به دردسر انداخته اند و شاید نزدیک بودن سن سرمربی و سرمربی نیز نکته جالبی باشد که باعث می شود برای موفقیت این تیم دست به دست هم دهیم. در استان قزوین .

2005395

شهاب زندی امروز در روز تولد سرمربی خود عکس جالبی از رابطه صمیمانه خود با سرمربی تیمش منتشر کرد و نوشت: «با اینکه خسته ایم، فقط باید چند دقیقه به هم تکیه کنیم؛ آن وقت می توانیم به هر سختی سفر کنیم. مسیر با هم.”

شمس آذر در نیم فصل اول یک فصل جاه طلبانه و غافلگیرکننده موفق شد به نتیجه مطلوب در لیگ دست پیدا کند و حالا برای شروعی تازه به دنبال اولین پیروزی سال است. دیدار مقابل ذوب آهن که با توجه به اتفاقات نیم فصل اول از بسیاری جهات برای این تیم اهمیت بالایی خواهد داشت و باید دید نتیجه زحمات آنها مقابل شاگردان محمد ربیعی در اصفهان چه خواهد شد. .

مجله اخبار فوتبال داخلی