زکی پور این روزها به فکر سپاهان است! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2011035
9 آوریل 1403 در 12:47 ب.ظ |
2.6 هزار |

8نقطه نظر

مدافع چپ سپاهان بار دیگر به دنبال موفقیت با تیمش در ادامه فصل است.

زکی پور این روزها به فکر سپاهان است!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد زکی پور یک سال پیش اتفاق مهمی را تجربه کرد و پس از درخشش در سپاهان، بار دیگر مورد توجه امیر قالانی قرار گرفت و در لیست اول این سرمربی تیم ملی قرار گرفت و این فرصت را به دست آورد تا او فروردین سال گذشته برای تیم ملی بازی کرد. موفق شد اما این بار در تعطیلات نوروزی دور از اردوی ملی در سپاهان به کارش ادامه داد.

مدافع چپ سپاهان که سال گذشته عملکرد موثری در ترکیب این تیم داشت و سه گل و سه پاس گل به ثبت رساند، در تمام دیدارهای این فصل به جز غیبت اجباری در دو دیدار، یکی از بازیکنان اصلی طلایی پوشان بود. مسابقات، اما ممکن است پایان فصل باشد. فصل برای رفتن به تیم دیگری برای جلب توجه بیشتر به عملکرد آنها.

2004994

زکی پور که اخیراً بدون توجه به صحبت هایی که در مورد پایان قراردادش در پایان فصل مطرح شده است برای ادامه همکاری با سپاهان ابراز علاقه کرده است، در اردوی باغ فردوس تمرین می کند و در کنار هم تیمی هایش انگیزه زیادی دارد تا بتوانند با موفقیت به کار خود ادامه دهند. در لیگ برتر و رسیدن به قهرمانی

مدافع چپ سپاهان که در دیدار رفت مقابل صنعت نفت یک پاس گل داد، امیدوار است بتواند در اولین بازی سال جدید مقابل آبادانی بار دیگر به تیمش کمک کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی