آغوش گرم صاحبخانه برای تحقق آرزوهای لرستان


سرویس خبر شماره: 2011034
9 آوریل 1403 در 12:40 ب.ظ.
16.5 هزار امتیاز خبر|

48نقطه نظر

عبدی یک مهاجر را آرام کرد.

خیبر خرم آباد با یک برد اقتصادی با یک دیدار در دستان حضور خود را در صدر جدول لیگ دسته اول افزایش داد.

آغوش گرم صاحبخانه برای تحقق آرزوهای لرستان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان رضا مهاجری در حالی مقابل پایین ترین تیم به میدان رفتند که هواداران آنها انتظار پیروزی در سطح بالایی را داشتند اما موقعیت های مهم خود را هدر دادند و تنها روی یک ضربه ایستگاهی به گل نرسیدند تا دیدار بعدی خود را رقم بزنند. هفته با یک پیروزی جزئی

در دقیقه 70 خیبری ها علی عبدالله زاده مدافع باتجربه خود را با کارت قرمز مستقیم داور از دست دادند تا 20 دقیقه آخر را تحت فشار دفاع کنند. همه اینها و فشار روی نماینده خرم آباد باعث شد تا بازیکنان این تیم و کادر فنی حتی پس از پیروزی هم شرایط خوبی نداشته باشند و مهاجری و کاپیتان مهدی کیانی با عصبانیت بازیکنان را به رختکن فرستادند. و من فکر می کردم که هواداران حق دارند در چنین مسابقه ای رنج ببرند. این میزان استرس نبود.

در پایان بازی مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر به سمت مهاجری آمد و او را در آغوش گرفت و این پیروزی را به او و کادر فنی تبریک گفت و از آنها خواست آرامش خود را حفظ کنند و در مورد شرایط این دیدار صحبت کنند. زمان بهتر .

خیبر خرم آباد با رضا مهاجری اولین مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و صعود به لیگ برتر است و با حضور این سرمربی خرم آباد پس از مدت ها بار دیگر نماینده ای در رده های بالای فوتبال کشور خواهد داشت. سال ها و آرزوی دیرینه مردم لرستان محقق خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی