“سخت بود” – لیونل مسی اعتراف کرد که برای خروج از بارسلونا آماده نبود

لیونل مسی فوق ستاره اینترمیامی اعتراف کرد که برای جدایی از بارسلونا در تابستان 2021 آماده نبوده و فاش کرد که پس از پیوستن به پاری سن ژرمن (PSG) باید زندگی خود را از ابتدا “بازسازی” کند.

صحبت های لیونل مسی درباره مبارزات پس از بارسلونا

مسلماً بهترین بازیکن این نسل مسی در ژوئیه 2000 به آکادمی بارسلونا لاماسیا پیوست. “لا پولگا” با بالا رفتن رتبه ها، پنج سال بعد، در ژوئیه 2005، رسماً به تیم اصلی خود صعود کرد. طی یک دهه و نیم بعد، مسی با بارسلونا تک تک ظروف نقره را به دست آورد، از جمله 10 عنوان قهرمانی لالیگا، چهار جام لیگ قهرمانان اروپا و 7 کوپا دل ری.

به نظر می رسید که شماره 10 در نیوکمپ بازنشسته می شود، اما آشفتگی مالی او را مجبور کرد باشگاه دوران کودکی اش را زودتر ترک کند. علیرغم طوفان فکری تابستانی، بارسلونا نتوانست راهی برای تمدید قرارداد مسی پیدا کند و همچنان از سقف دستمزد خود پیروی کند. در نتیجه مسی به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ​​ترک کرد و در یک کنفرانس مطبوعاتی اشکبار خداحافظی کرد.

در پادکست بیگ تایم، بازیکن اینترمیامی بار دیگر به خروج دردناک خود از بارسلونا پرداخت و اعتراف کرد که در پاری سن ژرمن احساس نمی‌کند که در خانه خود است. او (از طریق GOAL) گفت:

وقتی به پاری سن ژرمن رفتم این تغییر سخت بود، زیرا در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشتم و قصد داشتم در آنجا بمانم. من برای رفتن آماده نبودم، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، باید از یک روز به روز دیگر زندگی ام را بازسازی می کردم. با یک لیگ دیگر، یک باشگاه دیگر، یک رختکن جدید آشنا شدم. این تغییری بود که ما به دنبال آن نبودیم و به همین دلیل در ابتدا سخت بود

برنده هشت بار توپ طلا در اولین فصل خود در پارک دو پرنس تلاش کرد تا بهترین عملکرد خود را به جلو نشان دهد. او در 34 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت ها به میدان رفت و 11 بار گلزنی کرد و 15 پاس گل داد. مسی در فصل بعد به طرز چشمگیری پیشرفت کرد و در 41 بازی 21 گل و 20 پاس گل به ثبت رساند.

مسی بابت تمام کارهایی که بارسا برای او انجام داده است سپاسگزار است

مسی علیرغم ناامید شدن از نحوه پایان کار در پایتخت کاتالونیا، مسلماً احساسات سختی ندارد. کاپیتان آرژانتین با نگاهی به دوران حضور خود در نیوکمپ، افزود:

وقتی به بارسلونا رسیدم برای من سخت بود. من بچه بودم و باید با دوستان جدید، کشور جدید، شهر جدید، افراد جدید، مدرسه جدید سازگار می شدم. در ابتدا برای من سخت بود، اما فکر می‌کردم در تیم بزرگی مانند بارسلونا، فوتبال بازی می‌کنم، کاری را که می‌خواهم انجام می‌دهم و همین باعث شد که بتوانم به جلو بروم، تاثیرگذار بود و از این کار بسیار لذت بردم. آنها همیشه در بارسلونا با من خیلی خوب رفتار کردند، من از آنها سپاسگزارم

مسی 778 بازی برای بارسلونا در تمامی رقابت‌ها انجام داد و با زدن 672 گل و 303 پاس گل در تمامی رقابت‌ها به عنوان رکورددار گلزن و ارائه دهنده پاس گل آن‌ها ظاهر شد. شش جایزه از هشت جایزه توپ طلای او در زمان حضور او در کاتالونیا به دست آمد.

https://sportslens.com/news/inter-miami-lionel-messi-barcelona-psg/ منبع: