سخنان تلخ ستاره ملی پوش؛ داشتم مرگ را گوگل می کردم!/می خواستم فوتبال را رها کنم…

فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) اعلام کرد که ماریسا لوسیا سانتیاگو روانشناس تیمش خواهد شد و ریچارلیسون تصمیم فدراسیون برای استخدام یک روانشناس را تحسین کرد و اذعان داشت که پس از مشاوره و روان درمانی بهبود یافته است.

ریچارلیسون در مورد افسردگی خود پس از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی از جام جهانی 2022 صحبت کرد و گفت که به نقطه ای رسیده است که می خواهد فوتبال را کنار بگذارد.

او به ESPN برزیل گفت: «من در دوران اوج خود در جام جهانی بازی کردم. بعد از جام جهانی انگار همه چیز در حال فروپاشی بود. من واقعا افسرده بودم و می خواستم تسلیم شوم. حتی من که از نظر روحی قوی به نظر می رسیدم به این نقطه رسیده بودم. فکر می کنم درمانگر مرا نجات داد. من فقط به چیزهای پوچ فکر می کردم، حتی در مورد مرگ در گوگل جستجو می کردم. امروز به همه می گویم که به دنبال روانشناس بگردند، اگر به روانشناس نیاز دارید، بروید، زیرا صحبت کردن با یک نفر خیلی خوب است. این بسیار مهم است و خواه ناخواه جان انسان ها را نجات می دهد. من قبلاً چنین افکاری داشتم، فکر می کردم پوچ است و اگر پیش روانشناس بروم به این معنی است که من دیوانه هستم. در خانواده من افرادی هستند که فکر می کنند هرکس به روانشناس مراجعه کند دیوانه است. اما من این را فهمیدم و فکر می‌کنم فوق‌العاده است، این بهترین اتفاق و بهترین اتفاقی است که در زندگی‌ام برای من افتاده است.”

در جام جهانی فشار زیادی روی شانه های ریچارلیسون بود. او در نهایت در چهار بازی سه گل به ثمر رساند و سلسائو پس از باخت به کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.

بیشتر بخوانید: لیونل مسی بالاخره درباره بازنشستگی اش صحبت کرد…

سرویس اخبار فوتبال خارجی