سرآسیایی: آقای ساپینتو لوت کجایی؟؟

او ادامه داد: در مورد پنالتی حرفی برای گفتن نداریم و 100 درصد پنالتی بود. فوتبال را در زمین و در شرایط دو طرفه به دلیل اشتباهاتی که مرتکب شدیم و موقعیت هایی که به گل تبدیل نکردیم کنار گذاشتیم. اشتباهات فاحشی که روی دو گل مرتکب شدیم. قطعا توقع ما بالاتر از این بود، با تدابیر آقای قلعه نویی روی این موضوعات کار خواهیم کرد.

به گزارش ورزشی سه مجتبی، سرمربی گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از باخت به استقلال گفت: به تیم خوب و بزرگ استقلال تبریک می گویم. ابتدا در مورد فوتبال و کیفیت آن صحبت خواهم کرد. باید خدا را شکر کنم به خاطر بازیکنانمان که خیلی تلاش کردند و تقریباً آنچه را که می خواستیم در این بازی انجام دادند و موقعیت های زیادی خلق کردند، اما فوتبال بی رحم است و مجازات بزرگی است که امروز این پنالتی به ما داده شد و شرایطی که ما ایجاد کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم و آنها را تبدیل به گل نکردیم و با کمترین موقعیت هایی که به حریف دادیم، سه امتیاز را به استقلال واگذار کردیم و ناراحت هستیم.


سرویس خبر شماره: 1846034
9 اردیبهشت 1401 ساعت 21:59 |
64.7 هزار |

31نقطه نظر

رفتار سرمربی استقلال یک سوراخ در زمین بود

سرمربی گل گهر سیرجان درباره تصمیم داور گفت: بحث پنالتی خوب بود اما تنها اتفاقی که افتاد چون اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما رخ داده بود همین حساسیت تیم ما و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مشکلی این حساسیت و اتفاقات گذشته به تیم لطمه زد. . هم روی نیمکت و هم در زمین و تاثیر عصبی زیادی داشت. این اتفاق چند بار در بازی با استقلال و بازی های قبل افتاد و نقطه سیاه این بازی بود.

وی در خصوص درگیری های دو نیمکت نشین و رفتار ساپینتو اینگونه واکنش نشان داد: ناراحتی ما به خاطر رفتار زشت سرمربی استقلال است. با تمام احترامی که برای استقلالی ها و هوادارانشان قائلم، رفتار ساپینتو واقعاً یک سوراخ در زمین بود و آن رفتار مناسب کنار زمین نیست. در صحنه ای که قرار است داور را ببینیم، او در میانه راه با دستیار آقای قلعه نویی درگیر شد و با مشت به سینه او زد و زمانی که اخراج شد به ما گفت هنوز در معرض حمله است. آیا مصونیت دارید که رفتارتان با سایر مربیان متفاوت باشد؟ چند بار این اتفاق افتاده است؟ از سمت زمین به شیشه پایین پله ها زد، به سمت مربیان ما دوید که همه به او رسیدند. آیا او سپر آهنی دارد؟ اگر یک مربی ایرانی اینگونه رفتار می کرد 10 جلسه محروم می شد.. آیا به این راحتی ممکن است اتفاق بیفتد؟ این چه شرایطی است؟ چه شخصیتی است؟ هیچکس به راحتی نمی تواند نام بزرگ استقلال و هوادارانش را نادیده بگیرد اما آیا می توان از رفتار زشت آنها چشم پوشی کرد؟ این هم در شرایطی که مشکلات درونی ما را عذاب می دهد و همه ما عصبی هستیم. مردم ما تحت فشار هستند. اگر این بازی مخاطب داشت، به نظر شما مشکل بزرگی نبود؟

مجتبی که به شدت از رفتار ساپینتو ناراحت بود در کنفرانس پس از بازی به این مشکل واکنش شدیدی نشان داد.

سرآسیایی: آقای ساپینتو لوت کجایی؟؟

رهبر آسیا یادآور شد: چه کسی آنها را متوقف خواهد کرد؟ که به همین راحتی به خود اجازه داد چندین بار رفتار این مدل را انجام دهد. خیلی کجایی؟ چقدر راحت در چنین بازی بزرگی این ناهنجاری ها را انجام می دهید؟ انشاالله همه مشکلات ما حتی کوچکترین آنها به زودی حل می شود و در کنار هم شاهد وضعیت امن و خوبی باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی