صبر سرمربی سایپا با انزلی تمام شد!


سرویس خبر شماره: 2017499
8 مه 1403 ساعت 4:40 ب.ظ.
457

1نقطه نظر

سرآسیایی خواهان حمایت سران باشگاه است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پس از دیدار مقابل ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از شرایط پیرامونی تیمش انتقاد کرد.

صبر سرمربی سایپا با انزلی تمام شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایپا یکی از تیم های شکست خورده روز گذشته در مرحله یک هشتم پلی آف جام حذفی بود. جایی که شاگردان مجتبی سرآسیایی مقابل تیم یونایتد مهدی تارتار که در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند، عملکرد قابل قبولی کسب کردند.

نارنجی پوشان تهرانی ابتدا مقابل ملوان عقب افتادند اما به سرعت به بازی برگشتند و توانستند تا دقیقه 120 بازی را با تساوی 1-1 ادامه دهند اما گل زیبای تیم در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رسید. بنابراین سرنوشت این مسابقه قبل از وقوع رقم خورد. مجازات تعیین شده است.

2015506

اما نکته قابل توجه این دیدار طغیان مجتبی سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از بازی بود که با صدای بلند از تیم آماده سازی و برنامه ریزی خود گلایه کرد. سرآسیایی به تاخیر یک روزه بازگشت خود به تهران پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم در هفته آخر لیگ دسته اول اشاره کرد و اینکه درخواستش از مدیریت باشگاه برای رفتن یک روز زودتر به انزلی برای رویارویی با ملوان بوده است. رد شد. .

سرمربی سایپا سپس از تعویض های تیمش که همه آن ها به دلیل ترافیک بود صحبت کرد و این مشکل را به سفر طاقت فرسای 8 ساعته جاده تهران – انزلی در ترافیک آخر هفته ربط داد که بیراه به نظر نمی رسید. .

یکی دیگر از مشکلاتی که سرمربی سایپا از آن گلایه داشت پرداخت 50 درصدی بازیکنان در چند هفته مانده به پایان مسابقات بود که با توجه به شرایطی که هواداران فوتبال در باشگاه ساختاریافته سایپا دارند، چندان طبیعی به نظر نمی رسد.

2015504
روز گذشته ابراهیم ابوالقاسم پور یکی از مدیران تاثیرگذار باشگاه سایپا نیز در سال های اخیر در ورزشگاه سیروس حضور داشت و عملکرد شاگردان آسیایی را از نزدیک مشاهده کرد.

رهبر آسیا در 10 بازی ابتدایی مقابل سایپا موفق شد 6 برد و 4 تساوی به ثبت برساند تا نارنجی پوشان پس از کسب امتیازات فراوان با سرمربی سابق خود، دوباره امیدوار باشند اما به یکباره وضعیت این تیم تغییر کرده و نتایج حاصله. بالا و پایین بوده اند. آنها چیزهای زیادی پیدا کردند.

آنچه مسلم است مجتبی سرآسیایی از عدم حمایت مدیران باشگاه گلایه دارد و به دلیل ناتوانی در رفع این مشکل در جلسات خصوصی تصمیم گرفت مشکلات خود را در نشست خبری فاش کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی