سرمربی پرتغالی به شعارها پاسخ داد؛ هواداران همه چیز را می بینند/ از یک مربی به خاطر قیافه اش بدشان می آید!

تعدادی از هواداران ناامید چلسی در جریان تساوی 2-2 این باشگاه مقابل برنتفورد در لیگ برتر، نام ژوزه مورینیو را فریاد زدند. سرمربی پرتغالی که پیش از این دو بار مربی تیم غرب لندن بوده است، سکوت خود را در مورد هوادارانی که خواهان بازگشت او به استمفوردبریج بودند شکست و گفت که معتقد است رفتار هواداران منصفانه و با توجه به شرایط فعلی باشگاه بوده است.

مورینیو در گفتگو با فابریزیو رومانو گفت: “من همیشه می گویم بهترین چیزی که فوتبال دارد هواداران هستند. چون هواداران از فوتبال پول در نمی آورند، آنها برای فوتبال پول خرج می کنند! گاهی اوقات پول مورد نیاز خانواده را خرج می کنند و فداکاری می کنند. خودشان به خاطر عشق به فوتبال و به خصوص باشگاهشان. بنابراین معمولاً آنها منصف هستند. وقتی هواداران باشگاه بازیکنان یا مربی را دوست ندارند، این به خاطر چشمان زیبا نیست، به خاطر قیافه نیست. “من خوش شانس بودم. به اندازه ای است که بدون در نظر گرفتن نتایج، همیشه چیزی برای جشن گرفتن داشته باشم، این کار را کردم تا هواداران خاطره خوبی از من داشته باشند، وقتی به آنها متعهد می شویم همه چیز را می بینند.”

ناکامی آبی‌ها در دستیابی به موفقیت زیر نظر پوچتینو، هواداران را در استمفوردبریج ناامید کرده است، اما بعید است که باشگاه به این زودی راه خود را از این بازیکن آرژانتینی جدا کند. آنها به نیمه انتهایی جدول لیگ برتر سقوط کرده اند، اما همچنان با قهرمانی در جام حذفی شانس حضور در فوتبال اروپا را دارند.

بیشتر بخوانید: ژاوی به دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داد

سرویس اخبار فوتبال خارجی