سکوت قابل توجه مدیر عامل مس در مورد جدایی اصلی

وی در پایان گفت: پس از گذشت چند ماه از برگزاری مسابقات ما بدون تماشاگر، امروز با وجود سردی هوا حضور تماشاگران برای مسابقه بسیار گرم بود و انشاالله از مسابقات بعدی و مانند امروز هواداران در ورزشگاه حضور خواهیم داشت و می توانیم آنها را راضی کنیم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص نظر مدیران شرکت مس پاسخ داد: مشکل اصلی مشخص نبودن میزان بدهی باشگاه بود به عبارتی مدیران شرکت مس اصلاً از میزان بدهی اطلاع نداشتند و آن هم این بود. موضوع اصلی، در دو سه هفته گذشته حسابرس آمد و با شفاف سازی هایی که انجام شد، میزان بدهی مشخص شد، تصمیم گرفتیم با هم کنار بیاییم و مشکلات را حل کنیم.»


سرویس خبر شماره: 1864240
21 ژانویه 1401 @ 20:17 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پورمحمدی: تمرکز کامل ما روی حل مشکلات مالی است

مدیرعامل مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا گادوین منشا از تیم می رود یا خیر، با مکث بسیار طولانی و کمی تامل گفت: بهتر است از آقای ربیعی بپرسید.

وی درباره مشکلات مالی مس رفسنجان و صحبت های ربیعی در این زمینه توضیح داد: در این سه چهار هفته ای که اینجا هستم تمام تلاشم را کرده ام و روی مسائل مالی تمرکز کرده ام. تقریبا 90 درصد از وقتم را صرف حل مشکلات مالی کردم. من از بقیه مسائل و اتفاقات بی اطلاع بودم تا بتوانم تمام تلاشم را برای حل این مسائل انجام دهم و اکنون برخی از آن مسائل حل شده است.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین پورمحمدی، مدیرعامل مس رفسنجان پس از دیدار مقابل ذوب آهن که با برتری یک بر صفر این تیم همراه بود، گفت: خدا را شکر بازی را بردیم. چون اولین بازی ما در جام حذفی بود، منتظر بودیم ببینیم آنها چگونه بازی خواهند کرد و خوشبختانه بردیم و باعث خوشحالی مردم شدیم.”

پورمحمدی همچنین در پاسخ به فعالیت مس در بازار نقل و انتقالات گفت: بله فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده ایم اما با توجه به مشکلات مالی که داریم دستمان بسته است اما تمام تلاشمان را می کنیم بهتر است.

مدیرعامل مس رفسنجان مدعی است که میزان بدهی این باشگاه تا چندی پیش مشخص نبود.

سکوت قابل توجه مدیر عامل مس در مورد جدایی اصلی