سیدحسین حسینی: کمترین حق ما قهرمانی آسیا بود


سرویس خبر شماره: 2010904
8 آوریل 1403 در 2:19 ب.ظ.
7.1 هزار امتیاز خبر|

41نقطه نظر

نباید بازی قطر را اینطور لو می دادیم

سیدحسین حسینی می گوید در این فصل برای حضور در تیم ملی لحظه شماری می کرد.

سیدحسین حسینی: کمترین حق ما قهرمانی آسیا بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید حسین حسینی دروازه بان تیم ملی که روز گذشته مقابل ترکمنستان دروازه خود را بسته نگه داشت، درباره این دیدار گفت: خدا را شکر در دیدار سختی پیروز شدیم. بازی روی چمن بد برگزار شد و این کار را برای ما سخت کرد، حتی سخت تر از بازی خارج از خانه.

وی درباره کلین شیت گفت: امسال خیلی تلاش کردم تا در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشم، شاید باورتان نشود که برای حضور در تیم ملی لحظه شماری می کردم و از آقای قلانوی تشکر می کنم که به من فرصت بازی دادند. . .

حسینی در خصوص شانس ایران برای صعود به مرحله حذفی گفت: بازی های خوبی در جام ملت ها داشتیم، انتقاداتی وجود دارد که به نظرم درست نیست. همیشه می گویم حق نداشتیم بازی با قطر را اینطور ترک کنیم. بدترین ما قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب پیش می رفت، اما به خاطر کمی بدشانسی در دیدار مقابل قطر شکست خوردیم. امیدوارم الان برای جام جهانی امکانات مهیا شود تا تیم ملی موفق باشد.

دروازه بان تیم ملی درباره حضور بازیکنان جوانی مانند ارشا شکوری گفت: جوانی در تیم ملی اگر همه بازیکنان را عوض کنی کار آسانی نیست. بازی برای تیم ملی و باشگاه متفاوت است. بسیاری از بازیکنان باتجربه که در سطح باشگاهی عملکرد خوبی دارند نمی توانند در تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشند. آقای قلانوی فکر می کنم اولین بار بود که این همه جوان دعوت می شدند و امیدوارم همه به ثمر بنشینند.

مجله اخبار فوتبال داخلی