شوک در میلان؛ رناتو سانچز در راه پاریس

در فرانسه، لوپاریزین همچنین گزارش می دهد که رناتو سانچز شخصا می خواهد به PSG بپیوندد و به سرمربی خود گفته است که به هیچ باشگاه دیگری گوش نخواهد داد. یکی از دلایل احتمالی علاقه سانچز به پاری سن ژرمن این است که کریستف گالتیه، سرمربی سابق لیل او، احتمالا فصل آینده هدایت پاریسی ها را برعهده خواهد داشت و سانچز معتقد است که او در تیم پاریسی فیکس خواهد شد.سن ژرمن با گالتیه.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رسانه Le10sport مدعی است که پاری سن ژرمن حتی اولین پیشنهاد رسمی خود را برای خرید سانچز به لیل ارسال کرده است. مبلغ این پیشنهاد 10 میلیون یورو است. دی مارتزیو، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی نیز در توییتی تایید کرد که انتقال سانچز به پاری سن ژرمن جدی شده است.


سرویس خبر شماره: 1831203 |
7 تیر 1401 @ 23:43 |
11.4 هزار امتیاز خبر|

5نظرات

پاری سن ژرمن در تابستان امسال سخت تلاش می کند خط هافبک خود را تقویت کند و نام چند هافبک به عنوان هدف های تیم مطرح شده است. زمانی گفته می شد تصاحب ویتینا توسط پاری سن ژرمن قطعی است، اما آخرین اخبار از فرانسه، به نظر می رسد گزینه خرید رناتو سانچز بسیار جدی شده است.

با وجود تلاش های فراوان میلان برای جذب رناتو سانچز، یک رسانه فرانسوی مدعی شد که سانچز به پیوستن به پاری سن ژرمن نزدیک است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر گزارش شده است که میلان قهرمان سری آ تمام تلاش خود را برای جذب لیل رناتو سانچز ستاره پرتغالی انجام داده و برای جذب او مصمم است. اما خبرگزاری فرانسوی le10sport مدعی است که پاری سن ژرمن، اگرچه آنها تلاش خود را برای جذب سانچز دیرتر آغاز کردند، اما اکنون از میلان جلوتر هستند و ستاره پرتغالی شانس بیشتری برای پاریسی شدن نسبت به انتقالش به میلان دارد.