ضرب و شتم قاضی معروف تکذیب شد


سرویس خبر شماره: 2011131
10 آوریل 1403 در 1:33 ب.ظ.
2.8K |

5نقطه نظر

حاشیه های باورنکردنی یک مسابقه فوتبال؛

مسابقات جام رمضان که از تلویزیون هم پخش شد با حواشی عجیب و غریب همراه بود.

    ضرب و شتم قاضی معروف تکذیب شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از صبح امروز ویدئوی پخش یکی از مسابقات فوتبال به اصطلاح گل از تلویزیون در کانال های تلگرامی دست به دست می شود و مورد توجه و تعجب اهالی فوتبال قرار گرفته است. .

در این ویدئو که قسمت هایی از آن سانسور شده است بازیکنان دو تیم فوتبال شرکت کننده در جام رمضان دستکش می پوشند و به شدت به یکدیگر ضربه می زنند.

ویدئوی منتشر شده با این توضیحات در فضای مجازی منتشر شد: «در اتفاقی عجیب تیم داوری و تیم ورزش های رزمی درگیر مسابقه جام رمضان شبکه ورزش شدند! امیر عرب براقی، داور لیگ برتر در این درگیری مصدوم شد.

ردیابی خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” نشان می دهد که این مسابقات مربوط به هفته پایانی سال گذشته به طور دقیق 5 اسفند 1402 در پارک لاله تهران بوده است. جایی که مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان به همت آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد و تیم های مختلفی از جمله پرسپولیس و استقلال نیز حضور داشتند.

اما برخوردی که منجر به درگیری باورنکردنی شد بین دو تیم رزمی کار و داوران رخ داد. جایی که به گفته شاهدان عینی اعتراض و سخنان تند تیم رزمی به داور و تیم حریف منجر به درگیری لفظی و سپس فیزیکی شد.

البته آن طور که تیم حریف معتقد است تیم رزمی در این جام اساسا اصول فوتبال را رعایت نکرد و به همین دلیل تیم های پرسپولیس و استقلال تا زمان انتخاب داور قبول نکردند با آنها بازی کنند. این تیم در هنرهای رزمی به رقابت پرداختند.

به نظر می رسد در این دیدار تیم رزمی با خشونت بیشتری نسبت به سطح یک بازی دوستانه در زمین حاضر شد و الفاظی که به کار بردند تیم داوری به ترکیب امیر عرب براقی، سید مهدی سیدعلی و … را نیز تحریک کرد. نمیخواهد بازی را ادامه دهد

این در حالی است که شایعه حضور امیر عرب براقی در درگیری فیزیکی و ضرب و شتم وی از سوی شاهدان تکذیب شد و به گفته وی به طور کامل از درگیری خارج شد. اساسا همانطور که گفته شد بین رزمی کاران و نیمکت داوران درگیری رخ داد و در آن زمان عرب براقی در داخل زمین حضور داشت.

در حالی که انتشار ویدئوی کامل این درگیری ممکن است به آگاهی هواداران فوتبال در مورد رفتارهای عجیب برخی از افراد در این مسابقه کمک کند، اما انتشار ویدئوی مبهم و شکسته از لو رفتن جزئیات ماجرا جلوگیری کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی