تمایل ستاره همچنان مصدوم برای بازگشت به نیوکمپ

نیمار جونیور در پنج سال گذشته تقریباً به طور مداوم با بارسلونا در ارتباط بوده است، به ویژه پس از بازگشت خوان لاپورتا به ریاست باشگاه. تابستان گذشته، لاپورتا و دکو تایید کردند که مذاکرات بر سر قرارداد نیمار شکست خورده است، اما این بازیکن 32 ساله همچنان مشتاق است تا راه بازگشت به پایتخت کاتالونیا را پیدا کند.

پادکست بار کانالز بارسلونا برای اولین بار فاش کرد که نیمار به طور منظم با لاپورتا در تماس است و می خواهد در تابستان 2025، زمانی که قراردادش با الهلال عربستان به پایان می رسد، به بلوگرانا بازگردد. و حالا سایت خبری و هواداران بارسلونا کولمانیا از این ماجرا حمایت کرده و گفته منابع نزدیک به این بازیکن این خبر را تایید کرده اند. فابریزیو رومانو خبر مذاکره با نیمار در تابستان امسال را تکذیب کرد. اما بار کانالز و کولمانیا پیشنهاد کرده اند که نیمار در تابستان 2025 به نیوکمپ بازگردد.

نیمار به طور مرتب به پایتخت کاتالونیا باز می گردد تا پسرش داوی لوکا را که در بارسلونا زندگی می کند ملاقات کند. هدف او در سال 2025 می تواند بالا بردن سطح خود و رسیدن به جام جهانی 2026 در شرایط خوب باشد. لاپورتا در گذشته نشان داده است که جذب ستاره های بزرگ بخشی از سبک مدیریتی او است، اما سن و سابقه مصدومیت نیمار ممکن است مانعی برای این امر باشد و این امکان وجود دارد که هر مدیر جدیدی که به باشگاه می آید با خرید آن مخالفت کند. چون نیمار بازیکنی است که باید برای نیازهایش تیم ساخته شود.

بیشتر بخوانید: شرایط ویژه الهلال برای نیمار/ستاره برزیلی در آستانه بازگشت به شهر خاطره ها

سرویس اخبار فوتبال خارجی