عادت خوب ستاره ازبکستانی استقلال: گلزنی!


سرویس خبر شماره: 2010836
8 آوریل 1403 ساعت 07:27
1.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ستاره ازبکستانی استقلال بار دیگر به تیم ملی کشورش کمک کرد.

عادت خوب ستاره ازبکستانی استقلال: گلزنی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ازبکستان شب گذشته در مرحله چهارم مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2026 و جام چین، تیم ملی هنگ کنگ را شکست.کشورهای آسیا 2027 در ورزشگاه بنیاد کار. با نتیجه 3 بر صفر به ایران پیوست و به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

در این دیدار ازبک ها نیمه اول را با تک گل الدر شومرودوف به پایان رساندند اما در نیمه دوم موفق شدند دو بار دروازه حریف را باز کنند و پیروزی خود را چشمگیرتر کنند. در دقیقه 63 این دیدار جلال الدین مشاریپوف ستاره تیم فوتبال استقلال همانند دیدار رفت یک پاس گل داد تا تاثیر خود را بر عملکرد تیمش نشان دهد.

2004617

مشیریپوف با پاسی از سمت راست خوژیمات ارکینوف را به زمین فرستاد و این بازیکن پس از چند متر پیشروی و ضربه زدن با پای چپ موفق شد برای دومین بار دروازه میهمان را باز کند.

ماشاریپوف که یکی از خریدهای مهم استقلال در زمستان به حساب می آید، در مجموع عملکرد خوبی در فیفا داشت و توانست در بازی خانگی و خارج از خانه مقابل هنگ کنگ گل هایی برای تیمش به ثمر برساند.

استقلالی ها حالا امیدوار است با بازگشت این بازیکن به ایران بتواند از توانایی های مشاریپوف نهایت استفاده را ببرد و این بازیکن در دیدارهای حساس پایانی لیگ برتر برای تیمش مفید باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی