عصر عجیب یووه: تشویق الگری و تشویق بازیکنان!


سرویس خبر شماره: 2001788
24 فوریه 1402 در 01:56
1.5 هزار |

1نقطه نظر

هواداران اولترا یوونتوس پس از شکست تیمشان مقابل اودینزه، مکس الگری را تشویق کردند اما بازیکنان تیم خود را هو کردند.

عصر عجیب یووه: تشویق الگری و تشویق بازیکنان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر امروز یووه در ورزشگاه آلیانز تورین در خانه به مصاف اودینزه رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب اودینزه شد تا سومین بازی بدون برد سری آ (دومین شکست متوالی پس از شکست مقابل اینتر) را زنجیره ای کند. . قرار دادن

آلگری قبل از شروع بازی در چهل و پنجمین حضورش روی نیمکت یووه مورد تشویق هواداران قرار گرفت و لوح یادبودی را از سران باشگاه به عنوان دومین مربی باسابقه بیانکونری دریافت کرد. با این حال، در نهایت یووه با عملکرد ضعیف این روز خاص را برای آلگری تلخ کرد. گل لائوتارو جیانتی هر سه امتیاز تورین را به اودینزه داد.

1990336

هواداران یوونتوس پس از سوت بین دو نیمه و پایان بازی بازیکنان خود را هو کردند. با این حال در دقایق پایانی بازی لحظاتی امیدوار بود. زمانی که اولتراهای بیانکونری در جایگاه کوروا شعارهای حمایت از سرمربی ایتالیایی سر دادند. با این حال، سرمربی لیورنو احتمالاً در رسانه های اجتماعی با استقبال بسیار متفاوتی روبرو خواهد شد، جایی که هواداران یوونتوس عموماً شدیداً علیه او هستند و دوست دارند او زودتر از آنچه انتظار می رود در پایان فصل باشگاه را ترک کند.

اولتراهای یوونتوس همچنین به هواداران عادی که قبل از سوت پایان بازی با ناراحتی سکوها را ترک کرده بودند، حمله کردند و به آنها گفتند: “شما هواداران خسته کننده هستید.”

مجله اخبار فوتبال خارجی