شما باید انگیزه داشته باشید تا نقش منظم را به عهده بگیرید!


سرویس خبر شماره: 2001691
24 فوریه 1402 ساعت 2:30 ق.ظ.
49 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پیام در اردوی تیم ملی این شانس را نداشت که حتی یک بازی در جام ملت های آسیا انجام دهد.

شما باید انگیزه داشته باشید تا نقش منظم را به عهده بگیرید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فراسیم به عنوان یکی از مدافعان آماده لیگ برتر راهی جام ملت های آسیا شد اما با توجه به اینکه علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی تیم ملی بود و مصدوم یا محرومیتی نداشت. در 6 مسابقه این دوره از مسابقات حضوری ثابت در تمامی مسابقات داشت.
پیام فراش که از آخرین اردوی تیم ملی قبل از جام ملت های 2019 به صورت ثابت در اردوهای تیم ملی حضور داشت، در سال های اخیر توانست جایگاه خود را از دروازه بان سوم تیم ملی به دروازه بان دوم ارتقا دهد و حالا او امیدوار است بتواند در آینده و در یک تورنمنت مهم با پیراهن تیم ملی بازی کند. اتفاقی که در جام ملت های 2019 و 2023 و همچنین جام جهانی 2023 برای او رخ نداد.

1990180

او البته در بازی های تدارکاتی قبل از ورود به جام ملت های آسیا مورد توجه ویژه امیر قلانوی قرار گرفت و حالا باید دید در مسابقات بعدی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی و 2026 چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود. جام جهانی.
البته قبل از شروع این چالش جدید، حالا بعد از پایان اردوی تیم ملی، تمام توجه او معطوف به لیگ قهرمانان آسیا شده است که بار دیگر بازی مطمئنی مقابل الهلال در دروازه سپاهان در روز پنجشنبه خواهد داشت. سپس مسابقات لیگ برتر و جام حذفی طلایی پوشان اصفهانی در پیش است.

مجله اخبار فوتبال داخلی