علیرضا حقیقی جلوی قاضی و منگل بازی کرد!


سرویس خبر شماره: 1871705
02 مارس 1401 در 18:41 |
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رونق نساجی زیر چشم مهدی رحمتی

علیرضا حقیقی و پورحمیدی به عنوان متولیان نساجی و آلومینیوم اراک با نشان دادن توانایی های خود به دنبال ایجاد شرایط برای صعود بزرگ بودند. هر دو دروازه بان در ضربات پنالتی عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت این دروازه بان سابق تیم ملی بود که با بهره مندی از تجربه فراوان و فرار از ضربات پنالتی شکل گرفته در دروازه ضربات پنالتی توانست دستان خود را به عنوان برنده مسابقه بالا ببرد. این مسابقه

1804248

آیا دروازه بان باتجربه نساجی قائم شهر می تواند روند فصول گذشته فوتبال ایران را در جام حذفی که تیم ها با موفقیت و درخشش دروازه بانان قهرمان جام حذفی شدند، تکرار کند و امیدوار است تیمش در آینده نیز جام و عنوان قهرمانی را تکرار کند. مراحل ?

1804249



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی رحمتی که به دنبال جبران فینال فصل گذشته بود و روی عملکرد حسین پورحمیدی در ضربات پنالتی حساب ویژه ای باز کرد، در نهایت مقابل نساجی و علیرضا حقیقی نتیجه مورد انتظار را نداشت و با این جام خداحافظی کرد.

آنها که در بازی رفت توانستند از سد فجرسپاسی عبور کنند، در بازی دوم به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته رفتند. تیمی که خاطرات شیرین قهرمانی در جام حذفی را زنده کرد. اما این بازی برای شاگردان حمید مطهری سخت تر به نظر می رسید که در اراک میزبان آن بود. سرانجام پس از 120 دقیقه بازی، این دروازه بانان بودند که سرنوشت بازی را به دست گرفتند.

علیرضا حقیقی مانند فصل گذشته به دنبال این است که چهره خاص تیمش در مسیر موفقیت در جام حذفی باشد.

علیرضا حقیقی جلوی قاضی و منگل بازی کرد!

حقیقی به تدریج ادعای پنالتی نبودن خود را تکذیب کرد و به آمار خود در این زمینه و موفقیت هایی که در آنجا به دست آورد اشاره کرد. مقابل دروازه بان سابقی که (مهدی رحمتی) ادعای بزرگی در این زمینه دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی که فصل گذشته قهرمان جام حذفی شد، این بار با هدایت حمید مطهری مسیر موفقیت خود را به گونه ای دیگر دنبال می کند.

حقیقی که همیشه برای بازی مقابل عراق در جام ملت‌های 2015 تحت فشار بود، علی‌رغم موفقیت‌های فوق‌العاده‌اش در ضربات پنالتی که از مهمترین آنها می‌توان به نبرد جام حذفی فصل گذشته مقابل استقلال اشاره کرد، بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ کشید. توانست در مقابل مهدی رحمتی، دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی که حالا به عنوان سرمربی آلومینیوم از او پیشی گرفته بود، یک پیروزی گرانبها را به دست آورد.