حمید مطهری و امضا پس گرفته شد

حمید مطهری که پس از باخت هفته گذشته برابر مس کرمان از سمت خود استعفا داده بود، پس از حمایت شدید مالک نساجی به تمرینات بازگشت تا تیمش را برای جدال بسیار سخت با آلومینیوم در ناک اوت آماده کند.


سرویس خبر شماره: 1871708
مارس 2, 1401 @ 6:54 ب.ظ
17.2 هزار |

2نقطه نظر

مطهری حالا به فوتبال بازگشته و هفته آینده در قائم شهر به مصاف استقلال می رود. نبردی که نتیجه آن او و تیمش را کاملا از بحران خارج می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی نساجی پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت، حالا با از دست دادن آلومینیوم، انرژی خود را برای رویارویی با استقلال گرفته است.

حمید مطهری و امضا پس گرفته شد

تکرار فینال حذفی جام حذفی سال گذشته، تداوم حضور مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات و بازگشت به فوتبال پس از این بحران، دلایلی بود که بازی را برای نساجی و حمید مطهری حساس کرد. این دیدار در شهر اراک و مقابل هواداران آلومینیومی است که چند هفته پیش نماینده مازندران را در لیگ برتر شکست داده بودند.

1804258

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگار مطهری دوست دارد پس از ضربات پنالتی علی شجاعی، بردهای خیره کننده دوران حرفه ای خود را تجربه کند. از زمانی که مربی پرسپولیس بود و آن چپ پا با پنالتی به فینال آسیا رسید تا الان به دلیل شوتزنی روزهای سختی را به عنوان سرمربی سپری می کند.

اما مطهری با اتخاذ یک سیستم منطقی ابتدا سعی کرد از دریافت گل تیمش جلوگیری کند و سپس با یک عملکرد حساب شده موضوع را به ضربات پنالتی کشاند تا از تجربه بازیکنانش در این راه استفاده کند. سیاستی که در نهایت نتیجه داد و آنها به جمع هشت تیم برتر جام حذفی راه یافتند.