علی دایی بابت اشتباهات این بازیکن مورد انتقاد قرار گرفت/استقلال از ترس باخت کنار رفت



لیست تیم ملی فوتبال ایران برای انتخابی جام جهانی 2026 شب گذشته توسط امیر قلعه نویی اعلام شد که البته با تغییرات زیادی نیز همراه بود.

گزیده ای از گفتگوی محسن خلیلی با ایسنا ستاره سابق پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در نیم فصل و لیست تیم ملی را در زیر می خوانید:

  • {ترند نیم فصل پرسپولیس} پرسپولیس تهاجمی تر از قبل شده است. پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک، این تیم با حضور بازیکنان جدید جان تازه ای گرفت، پیروزی ها آغاز شد و روند رشد تیم از نظر نتیجه بهتر شد.
  • {داربی 103} استقلال از ترس شکست در دربی نشست و به تساوی فکر کرد.
  • {لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران} فرصت خوبی است تا بازیکنان جوان خود را نشان دهند، اما باید اذعان داشت که بهتر بود از بازیکنان جوان در جام ملت های آسیا استفاده می شد تا بتوانند در این مسابقات تجربه کسب کنند. . یادم می آید زمانی که علی دایی سرمربی بود از احسان حاج صفی که بازیکن جوانی بود در مقدماتی جام جهانی استفاده کرد. در آن زمان علی دایی به خاطر اشتباهات این بازیکن مورد انتقاد قرار می گرفت اما دایی سعی می کرد روز به روز این بازیکنان جوان را با تجربه تر کند. در تیم ملی باید در نظر داشته باشید که نمی شود همه بازیکنان را به یکباره عوض کرد. تغییرات باید به تدریج ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: عکس رونالدو ستاره پرسپولیس شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال