عواقب حمله به داور: کلوپ در آستانه چند جلسه محرومیت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان بازی یکشنبه لیگ برتر لیورپول و منچسترسیتی، یورگن کلوپ که از عدم اعلام خطا روی محمد صلاح عصبانی شده بود، با کمک داور کنار خط با تندی صحبت کرد. از فریادها و داور این بازی به او گفت کارت قرمز نشان داد که بازی را از روی سکو تماشا کند.

کلوپ که معتقد بود خطای واضحی روی محمد صلاح وجود دارد، وقتی دید که گری بسویک کمک داور مسابقه به داور پیام می دهد که بازی باید ادامه یابد. کنترل خود را از دست داد و به او حمله کرد. اتحادیه فوتبال انگلیس امروز کلوپ را به دلیل نقض ماده 3 مقررات انضباطی این اتحادیه محکوم کرد.

در بیانیه امروز اتحادیه اروپا آمده است: رفتار یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در دقیقه 86 دیدار روز یکشنبه این تیم مقابل منچسترسیتی، رفتاری ناشایست و نقض ماده 3 ارزیابی شده است. از قوانین انضباطی سرمربی لیورپول تا روز جمعه فرصت دارد به این تصمیم اعتراض کند.” .

با این اعتقاد، سرمربی لیورپول خطر از دست دادن یک بازی یا بیشتر و ناتوانی در نشستن روی نیمکت تیمش را دارد.


سرویس خبر شماره: 1848892
26 مه 1401 ساعت 8:20 ب.ظ.
9.4K امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که در جریان بازی تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض به کمک داور از زمین بازی اخراج شد، از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.

عواقب حمله به داور: کلوپ در آستانه چند جلسه محرومیت

بر اساس ماده 3 آیین نامه انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس، هرکس در جریان بازی از تهدید و رفتار آزاردهنده، فحاشی و رفتار نامناسب علیه تیم داور استفاده کند، مجازات می شود. کلوپ در حال حاضر فرصت اعتراض و تجدید نظر دارد اما در صورت قطعی شدن حکم مشخص است که کمیته انضباطی او را به چند جلسه محرومیت محکوم خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی