غول چینی شرکت الکترونیکی AliExpress حامی مالی یورو 2024 خواهد بود

رقابت‌های بین‌المللی جام ملت‌های اروپا، یورو 2024، دو ماه دیگر باقی مانده است. EURO 2024 به عنوان یک رویداد پخش جهانی، فرصتی منحصر به فرد برای برندها ارائه می دهد. این به آن‌ها این شانس را می‌دهد که با وارد شدن به عنوان حامیان مالی اصلی، به یک نام آشنا تبدیل شوند.

پلتفرم تجارت الکترونیک چینی AliExpress، که بخشی از گروه چند میلیاردی علی بابا است، از فرصت مذکور پول نقد کرده است. همانطور که توسط یوفا رونمایی شد – بدن حاکم بر همه چیز-فوتبال در اروپاe — AliExpress به عنوان شریک رسمی جهانی مسابقات قهرمانی اروپا 2024 در آلمان خدمت خواهد کرد.

این یک شاهکار تاریخی توسط AliExpress است، زیرا هیچ پلتفرم تجارت الکترونیکی قبلاً به عنوان یکی از حامیان رسمی مسابقات قهرمانی اروپا مردان عمل نکرده بود. گای لوران اپشتاین، مدیر بازاریابی یوفا، در روز چهارشنبه (27 مارس) با حضور گری تاپ، مدیر تجاری اروپایی AliExpress و الیور بیرهوف، اسطوره آلمانی، از همکاری مهم در المپیک نمادین در برلین خبر داد.

یوفا از حضور AliExpress هیجان زده است، نشان می دهد که هواداران چگونه از این شراکت سود می برند

برای کسانی که می دانند، AliExpress تمایل زیادی به میزبانی مسابقات کوچک و هدایا در مناسبت های خاص دارد. در طول مسابقات یورو 2024 بین 14 ژوئن تا 14 جولای نیز همین اتفاق خواهد افتاد. به عنوان بخشی از استراتژی فعال سازی، AliExpress تخفیف های سراسر سایت و معاملات تبلیغاتی مختلف ارائه می دهد. همچنین بازی‌های تعاملی را انجام می‌دهد که در آن طرفداران می‌توانند جوایز هیجان‌انگیزی از جمله بلیت‌های مسابقه را ببرند.

اپستین، مدیر بازاریابی یوفا، هنگام فاش کردن تبلیغات، گفت (از طریق InsideWorldFootball):

ما خوشحالیم که از AliExpress به عنوان اولین شریک انحصاری پلت فرم تجارت الکترونیک برای مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا مردان یوفا استقبال می کنیم. ما از نزدیک با هم همکاری خواهیم کرد تا تجربه دیجیتالی هواداران را برای تماشای تابستان امسال هیجان انگیزتر کنیم و نوآوری های بیشتری را برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان به ارمغان بیاوریم. این با ارائه فرصتی به طرفداران برای برنده شدن جوایز فراموش نشدنی از جمله بلیط بازی برای یورو 2024 آغاز می شود.

مدیر تجاری اروپایی AliExpress نیز از این همکاری ابراز هیجان کرد و چیزهای هیجان انگیزی را برای طرفداران به نمایش گذاشت.

او اضافه کرد:

همانطور که شور و شوق فوتبال در سراسر اروپا گسترش می یابد، ما طرفداران را حتی با تخفیف های عالی در مجموعه گسترده ای از محصولات محبوب و پرطرفدار، و همچنین بازی های تعاملی و شانس بردن جوایز خارق العاده، به بازی نزدیک تر خواهیم کرد.

آدیداس (پوشاک ورزشی)، BYD (خودرو)، Betano (شرط بندی آنلاین)، Booking.com (آژانس مسافرتی)، Engelbert Strauss (تولید)، Hisense (تکنولوژی)، Atos (IT)، Lidl (سوپرمارکت)، کوکاکولا ( نوشیدنی)، Unilever Nutrition/Unilever Personal Care (FMCG)، Visit Qatar/Qatar Airways (گردشگری) و Vivo (تلفن همراه) نیز به عنوان حامیان جهانی EURO 2024 خدمت خواهند کرد.

https://sportslens.com/news/chinese-e-commerce-platform-aliexpress-will-sponsor-euro-2024/ منبع: