فرار جذاب میشاقی از نمونه های فتح الله زاده!

فتح الله زاده گفت: “من توضیح خواهم داد. مثلاً از آقای میثاقی چک گرفتیم…»


سرویس خبر شماره: 1920424
آوریل 22, 1402 در 2:08 ب.ظ
4.5 هزار |

0نقطه نظر

آقای مظلومی و دیگران هستند…

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” در برنامه هفته گذشته تاپ فوتبال (مناظره حسین قربان زاده و علی فتح الله زاده) که به نوعی شروع ماجراهای مدیریتی و بلاتکلیفی های مالی این باشگاه بود، مدیرعامل مستعفی استقلال در چند نوبت که خواست توجیه کند. از اقدامات او نمونه هایی از نام محمدحسین میثاقی، مجری برنامه، استفاده شده است.

در چنین شرایطی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، فتح الله زاده که این بار میهمان تلفنی بود، در ابتدای صحبت هایش می خواست بار دیگر در مورد چک های پرابهام خود صحبت کند و جالب اینجاست که او بار دیگر به میثاقی اشاره کرده است. نمونه های او که البته با واکنش مجری برنامه فوتبال برتر مواجه شد.

محمدحسین میشاقی از علی فتح الله زاده خواست تا شب گذشته به مصادیق او در برنامه فوتبال برتر نپردازد.

فرار جذاب میشاقی از نمونه های فتح الله زاده!

در این برنامه فتح الله زاده که از اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی به شدت عصبانی شده بود، زمانی که می خواست در مورد پرداخت پول به چند نفر صحبت کند، مثالی زد که از نام محمدحسین میشاقی استفاده کرده است. البته ویدیوی این قسمت از برنامه در فضای مجازی افکار بسیاری را به همراه داشت و خنده بسیاری از فوتبالدوستان را به همراه داشت.

در این قسمت میشاقی که دوست نداشت داستان برنامه قبلی تکرار شود، پرید وسط حرف فتح الله زاده: «آقا، لطفاً از من مثال نزنید! مابقی را… می دهند مثلاً به آقای مظلومی…»

نکته جالب اینکه مدیرعامل مستعفی استقلال خیلی زود نظرش را تغییر داد و در پایان برنامه فقط از نام محمدحسین میشاقی در نمونه های خود استفاده کرد! البته این قسمت از برنامه دیشب هم بازتاب های متفاوتی در فضای مجازی داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی