قاچاق مواد مخدر و چاقو زدن توسط گلزن سابق / دو سال زندان در انتظار بازیکن معروف

روز سه‌شنبه، دادستانی هلند تأیید کرد که پرومز به دلیل قاچاق 1370 کیلوگرم کوکائین به کشور محاکمه شده است.

پرومس در دومین حضور خود برای اسپارتاک مسکو است. او در طول دوران حرفه ای خود برای اف سی توئنته، سویا و آژاکس بازی کرد و همچنین 50 بازی برای تیم ملی هلند انجام داد.

به گزارش رسانه های هلندی، جلسه دادگاه مقدماتی این فوتبالیست هلندی روز دوشنبه هفته آینده در این کشور برگزار می شود. پرومس در حال حاضر برای اسپارتاک مسکو بازی می کند. پرونده قاچاق مواد مخدر تنها پرونده ای نیست که این فوتبالیست هلندی را به دادگاه کشانده است. در پرونده ای دیگر به اتهام چاقو زدن و تعرض به پسر عمویش محاکمه شد.

پرومس که در حال حاضر در روسیه با اسپارتاک مسکو بازی می کند، پس از اینکه شواهد جدیدی از یک حادثه چاقوکشی به دست آمد، با اتهام حمله شدید نیز مواجه است. او پیش از این به جرم حمله به پسر عمویش با چاقو به دادگاه رفته بود.

دادستانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دادستان برای مردی که مظنون به ضربه چاقو به زانو پسر عمویش بود، به دو سال حبس محکوم شده است».

بر اساس گزارش ها، او در یک مهمانی خانوادگی چندین ضربه چاقو به زانویش زد. او قبلا این اتهام را رد کرده بود، اما پلیس فیلمی از جلسات بازجویی او در دادگاه ارائه کرد که نشان می داد پرومز به اتهام خود اعتراف کرده است.

کوئینسی پرومز مهاجم سابق آژاکس و هلند به دلیل قاچاق کوکائین تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. دادستان هلند تایید کرده است که پرومز متهم به واردات 1370 کیلوگرم مواد مخدر در دو محموله است که در سال 2020 با همکاری پلیس بلژیک در آنتورپ کشف شد.

این مطلب را نیز بخوانید: ستاره لیگ برتری از زندگی پر دردسر خود می گوید; من یک بی سواد مالی بودم/از ناتوانی در پرداخت قبوضم تا فراموش کردن خانه او



سرویس اخبار فوتبال خارجی