قوانین جدید MLB در حال حاضر بر بازی های آموزشی بهار تأثیر گذاشته است

– DraftKings Sportsbook (@DKSportsbook) 25 فوریه 2023

در چند سال گذشته تلاش‌هایی برای افزایش سرعت بازی‌های MLB صورت گرفته است، زیرا قوانین جدیدی برای پایین نگه داشتن زمان بازی اعمال شده‌اند. قوانینی در مورد تغییرات زمین و تعداد دفعات تعویض دوربین تیم وجود دارد، اما بزرگترین تغییر برای فصل آینده 2023 تقریباً به طور قطع ساعت زمین خواهد بود.

ما با این موافقیم؟؟
pic.twitter.com/oRR5nFfGcC

همانطور که قانون جدید نوشته شده است، بازیکنان 30 ثانیه برای از سرگیری بازی بین ضربات، و 15 یا 20 ثانیه بین زمین ها بسته به اینکه کسی در بیس است، فرصت دارند. اما فقط پارچ‌ها نیستند، و بچه‌ها در جعبه خمیر در روزهای جمعه و شنبه با شروع بازی‌های تمرینی بهاری در فلوریدا و آریزونا، مشکلات جدی داشتند.

ساعت پیچ جدید بر بازی های آموزشی بهار MLB تأثیر می گذارد

مانی ماچادو و پادرس در اولین اینینگ مقابل مارینرز قرار گرفتند که بازیکن پایه سوم به دلیل نقض ساعت زمین با ضربه خودکار ضربه خورد. قوانین همچنین می گوید که خمیر باید در جعبه خمیر تنظیم شود زمانی که ساعت به 8 ثانیه کاهش یافت، چیزی که ماچادو آن را نقض می کرد. داور به مچ دست خود اشاره کرد تا سیگنال جدید را برای “مشکل ساعت” نشان دهد و شمارش در برابر ماچادو 0-1 بود بدون اینکه هیچ زمینی پرتاب نشده باشد.

قوانین جدید روز شنبه در بازی بین Braves و Red Sox بیشتر به نمایش گذاشته شد. کال کانلی از Braves به سرنوشت ماچادو دچار شد، اما این اتفاق در انتهای نهم اینینگ با دو اوت و بارگیری پایه ها رخ داد. کانلی نتوانسته بود در 8 ثانیه ست شود و برای ضربه خودکار فراخوانده شد. او برای سومین بازی شجاعان از بازی خارج شد و بازی با تساوی 6-6 به پایان رسید.