لیتون واندر اش از NFL خداحافظی کرد

جمعه گذشته، دالاس کابوی ها LB Leighton Vander Esch را پس از شش فصل منتشر کردند. این بازیکن 28 ساله نوزدهمین انتخاب کلی کابوی ها در درفت NFL 2018 بود. مصدومیت مسیر حرفه ای او را به شدت تغییر داد و او هرگز مثل سابق نبود. در سال 2023، واندر اشچ تنها در پنج بازی برای کابوی ها بازی کرد.

تاد آرچر از ESPN اولین کسی بود که گزارش داد که لیتون واندر اش امروز بازنشستگی خود را اعلام کرد. مدافع سابق خط دفاعی کابوی ها پس از آسیب های جدی گردن، آن را یک حرفه می نامد. روز جمعه او توسط دالاس آزاد شد. او امروز از NFL خداحافظی کرد. اکنون واندر اش به فصل بعدی زندگی خود می رود.

پس از شش فصل، لیتون واندر اش از NFL بازنشسته می شود

متأسفانه، پربارترین فصلی که لیتون واندر اش در NFL داشت، فصل تازه کار او بود. انتخاب دور اول قبلی 140 تکل ترکیبی داشت. 102 نفر از آنها تکل انفرادی می کنند. علاوه بر این، او در کمپین تازه کار خود، دو مهار و هفت پاس انحراف داشت. این باعث شد Vander Esch اولین انتخاب Pro Bowl خود را بدست آورد. علاوه بر این، او به عنوان یک تازه کار به عنوان تیم دوم آل پرو انتخاب شد. به نظر می رسید کابوی ها ستاره بعدی خود LB را پیدا کرده بودند.

با این حال، مشکلات گردن در فصل دوم او باعث شد سال او کوتاه شود. در سال 2019، واندر اش تنها در 9 بازی به میدان رفت. او باید تحت عمل جراحی اصلاحی روی گردنش قرار می گرفت. واندر اش در سال 2020 10 بازی انجام داد و دچار شکستگی استخوان ترقوه شد. خوشبختانه، سال 2021 یک فصل سالم برای واندر اش بود و در تمام 17 بازی برای دالاس بازی کرد. در طول مبارزات انتخاباتی خود در سال 2022، منتخب سابق دور اول در 14 بازی از 17 بازی خود شرکت کرد. او سه مورد را به دلیل نیش گردن از دست داد.

در سال 2023، واندر اش فقط پنج بازی برای دالاس کابوی انجام داد. یک مشکل طولانی گردن باعث شد او زمان را از دست بدهد. کابوی سابق LB به جای فدا کردن سلامتی خود، آن را یک حرفه می نامد. او در 6 فصل در 71 بازی برای کابوی ها بازی کرد و 65 بازی را شروع کرد. دالاس قصد بزرگ تری برای واندر اش داشت اما مصدومیت ها باعث از بین رفتن حرفه او شد. پشت خط، موقعیتی است که کابوی ها باید در این فصل به آن بپردازند.



https://sportslens.com/news/leighton-vander-esch-has-announced-his-retirement-two-days-after-being-released-by-the-cowboys/ منبع: