لیست مصدومان لیورپول افزایش یافت (عکس)


سرویس خبر شماره: 2010916
8 آوریل 1403 در 3:20 ب.ظ.
3.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

اندی رابرتسون بازیکن لیورپول پس از ترس از مصدومیت در اسکاتلند تحت اسکن قرار گرفت.

لیست مصدومان لیورپول افزایش یافت (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اندی رابرتسون پس از آسیب دیدگی مچ پایش در بازی دوستانه 1-0 اسکاتلند مقابل ایرلند شمالی در همپدن پارک، برای انجام اسکن به لیورپول بازخواهد گشت.

رابرتسون 30 ساله پس از خطای تروی هیوم در نیمه اول قادر به ادامه بازی نبود و لوئیس فرگوسن از بولونیا جایگزین او شد. استیو کلارک سرمربی اسکاتلند بعد از بازی گفت: “ما وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. او به باشگاهش بازخواهد گشت و آنها او را معاینه خواهند کرد. امیدوارم او به زودی بازگردد.”

مصدومیت رابرتسون یکی از نگرانی های اصلی یورگن کلوپ در آستانه شروع مجدد لیگ برتر در روز یکشنبه خواهد بود. لیورپول قرار است در اولین بازی پس از فیفادی میزبان برایتون باشد. در 10 هفته مانده به پایان لیگ برتر، لیورپول تنها با تفاضل گل از آرسنال قهرمان لیگ برتر می شود.

2004801

رابرتسون در پایان ژانویه پس از سه ماه و نیم غیبت به دلیل دررفتگی شانه که در شکست 2-0 اسکاتلند مقابل اسپانیا در مقدماتی یورو متحمل شد، به میادین بازگشت. او در این فصل تنها 15 بار برای لیورپول در لیگ برتر بازی کرده است.

رایان گراونبرچ، ابراهیما کوناته، واتارو اندو، آلیسون بکر، الکساندر آرنولد و داروین نونس از جمله مصدومان لیورپول بودند و حالا نام رابرتسون نیز به این لیست اضافه شده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی