لیونل مسی بالاخره درباره بازنشستگی اش صحبت کرد…

لیونل مسی اعتراف کرد که وقتی متوجه شد نمی تواند قراردادش را با بارسلونا تمدید کند، زندگی اش زیر و رو شد. او 72 ساعت بعد در پاریس بود تا قرارداد جدیدی با پاری سن ژرمن امضا کند.

مسی در صحبت با پادکست Bigtime گفت: “تغییر سخت بود زیرا در بارسلونا خیلی خوب کار می کردم و می خواستم آنجا بمانم. آماده نبودم که بروم و همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. باید لیگ دیگری را کشف می کردم. یک باشگاه دیگر، یک رختکن جدید «اولش سخت بود.» به همین ترتیب، وقتی مسی برای اولین بار در سن 13 سالگی از روزاریو به بارسلونا نقل مکان کرد، دلتنگ آرژانتین و دلتنگی او بود و اشک می ریخت.

هشتمین توپ طلا اضافه کرد: رفتن به بارسلونا برای من سخت بود، من بچه بودم و باید با دوستان جدید، یک کشور جدید، یک شهر جدید، مردم جدید، در یک مدرسه جدید سازگار می شدم. خیلی سخت بود اما فکر می‌کردم کاری را که دوست دارم انجام می‌دهم و در تیم بزرگی مانند بارسلونا فوتبال بازی می‌کنم و این به من اجازه داد که به جلو بروم، این عالی بود و من واقعاً از آن لذت بردم. آنها همیشه در بارسلونا با من خیلی خوب رفتار کردند و من از آن سپاسگزارم. به آنها.”

لیونل مسی بالاخره درباره بازنشستگی اش صحبت کرد...

مسی همچنین به موضوع بازنشستگی از تیم ملی پرداخت و گفت در صورت عدم موفقیت در جام جهانی قطر، کفش های خود را آویزان خواهد کرد. او اعتراف کرد که هیچ برنامه ای برای آینده ندارد و روز به روز زندگی را می گیرد و همچنین گفت که مدتی به فوتبال باشگاهی ادامه خواهد داد. “به محض اینکه احساس کنم دیگر نمی توانم بازی کنم، دیگر از بازی کردن لذت نمی برم یا نمی توانم به هم تیمی هایم کمک کنم، فوتبال را ترک خواهم کرد. من با خودم خیلی سختگیر هستم. می دانم چه زمانی خوب بازی می کنم و چه زمانی بد بازی می کنم هر وقت احساس کنم وقتش است بدون فکر کردن به سن می روم اگر احساس خوبی داشته باشم سعی می کنم به مسابقات ادامه بدهم هنوز به این فکر نکرده ام که بعد از بازنشستگی چه کار خواهم کرد.در حال حاضر تلاش می کنم برای لذت بردن از هر روز و هر لحظه بدون فکر کردن به آینده.”

او در پایان گفت: “من این شانس ورزشی را داشتم که تمام رویاهایم را محقق کنم و حقیقت این است که نمی توانم چیزی بیشتر از این بخواهم.” خدا را شکر می کنم که همه چیز را چه از نظر حرفه ای و چه شخصی و همچنین خانواده و دوستانم به من داده است. من سعی می کنم از همه چیزهایی که خدا به من داده استفاده کنم.

این بازیکن 36 ساله احتمالا هدایت آلبی سلسته در کوپا آمریکا را بر عهده خواهد داشت. این مسابقات تابستان امسال در ایالات متحده برگزار می شود و شهر جدید مسی میامی میزبان فینال است. مسی از مصدومیت ساق پا رنج می برد، اما بعید است که این مصدومیت ادامه داشته باشد و او را از بازی طولانی مدت باز دارد.

بیشتر بخوانید: رونالدو یا مسی؟ این بار پیکه پس از قطع ارتباط انتخاب می کند!

سرویس اخبار فوتبال خارجی