لیورپول از شبکه های اجتماعی تیم ملی به مصدومیت بازیکن قرمزها اشاره کرد

بدبختی هواداران لیورپول از باخت در اولدترافورد در وقت های تلف شده روز یکشنبه با تاکید یورگن کلوپ بر سه نگرانی ناشی از مصدومیت ناشی از بازی تشدید شد.

این مدیر پس از آن گفت که داروین نونز، کودی گاکپو و لوئیس دیاز همگی نگرانی های مختلفی را دیروز داشتند، اگرچه به نظر می رسد موضوع دومی بسیار جزئی است.

در واقع، این بازیکن 27 ساله در حال گزارش برای انجام وظیفه با تیم ملی کلمبیا در کمپ تمرینی آنها در لندن قبل از بازی های دوستانه آتی آنها مقابل اسپانیا و رومانی بود.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مدیران شبکه های اجتماعی برای انتخاب کلمبیا در X تصاویری از شماره 7 لیورپول (به همراه سه بازیکن دیگر) در حال ورود به پایگاه منتشر کرد، در حالی که لوچو در حالی که به دوربین اشاره می کند لبخند می زند.

بیشتر بخوانید: نظرات هاروی الیوت نشان می دهد که پیگیری چند جام لیورپول چقدر طاقت فرسا بوده است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “با صداقت…” – شاکا هیسلوپ از لیورپول تعریف می کند که منچسترسیتی را نیز شامل می شود

همکاری دیاز با کلمبیا نشان می دهد که هر مشکلی که از شکست دیروز مقابل منچستریونایتد به وجود آمد، مشکلی بسیار جزئی است، زیرا در غیر این صورت او مطمئناً در مرسی ساید باقی می ماند.

در حالی که دیدن این که مصدومیت او جدی نیست برای هواداران لیورپول اطمینان بخش است، با این وجود چند روز آینده نگران کننده است تا ببینیم آیا این بازیکن 27 ساله و یارانش قرمزها بدون آسیب از تعطیلات ملی عبور می کنند یا خیر.

با توجه به اینکه آلیسون بکر، ترنت الکساندر-آرنولد، دیوگو جوتا، کورتیس جونز ابراهیما کوناته و تیاگو آلکانتارا از میادین دور بوده اند، کلوپ نمی تواند قبل از شروع فصل، آسیب بیشتری را تحمل کند، به خصوص نه با تعهدات دوگانه در لیگ برتر و لیگ اروپا هنوز در حال مذاکره است.

با این وجود، دیدن دیاز در هنگام گزارش برای انجام وظیفه در کلمبیا، دلگرم کننده است. ما به او و هم تیمی هایش برای دیدار یکشنبه هفته از برایتون در آنفیلد نیاز داریم که آماده باشند و شلیک کنند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آینده مایکل ادواردز، آخرین قرارداد لیورپول، موسیالا به آنفیلد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/03/18/diaz-groin-injury-colombia-liverpool/ منبع: