لیگ ایران روحیه و جذابیت ندارد/ بازی در پرسپولیس شمشیر دولبه است

محمدمهدی احمدی، مدافع چپ جدید سرخپوشان اولین بازی رسمی خود را با پیراهن پرسپولیس مقابل ذوب آهن انجام داد. او هم مثل اکثر بازیکنان این تیم بر این عقیده است که پرسپولیس در هفته اول 2 امتیاز مقابل ذوب آهن از دست داد و البته اشاره می کند که این تساوی را در بازی با فولاد جبران خواهد کرد. احمدی به سوالات همشهری ورزشی در خصوص وضعیت پرسپولیس پاسخ می دهد.

شرایطت را بعد از حضور در پرسپولیس چگونه ارزیابی می کنی؟

فولاد تیمی با کیفیت است و امسال چند بازیکن جدید اضافه کرده است. مطمئناً بازی سختی داریم، اما میزبان هستیم و باید 3 امتیاز را بگیریم. آنها مطمئنا می دانند که روز سختی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه ها چه می گویید؟

من یک بازیکن هستم و باید از تصمیم کادر فنی تبعیت کنم. تصمیم آقایی بود اما قطعا برای بازی فیکس تلاش بیشتری می کنم.

آیا قبول دارید که از دست دادن امتیاز در چند هفته اول برای شما گران تمام شود؟

بله حق با شماست و امتیاز بازی های اول برای ما مهم است. در بازی اول واقعا بدشانس بودیم اما در بازی مقابل فولاد جبران می کنیم. ما تیم خوبی داریم و مطمئنا نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

امسال همه تیم ها خوب بازی کرده اند و همه بازی ها سخت است اما هدف ما چیزی جز قهرمانی نیست.

در مورد بازی با فولاد چی میگی؟

بازی با پرسپولیس برای هر بازیکنی سخت است. رقابت بین بازیکنان برای حضور در تیم معمولی شدید است و بازیکن باید همیشه در تمرین بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. از طرفی بازی با بازیکنان باکیفیت می تواند سطح فنی و تجربه ام را افزایش دهد. می توانم بگویم بازی با پرسپولیس مثل شمشیر دولبه است!

ما فقط برای برد به اصفهان رفتیم و ذهنیت بازیکنان و کادر فنی این است که در خانه و خارج از خانه دنبال پیروزی باشیم. متأسفانه در این بازی بدشانس بودیم، ذوب آهن سعی می کرد دفاع کند، به خصوص که 10 نفره شد، کاملاً در روکش دفاعی فرو رفت و این کار را برای ما سخت کرد. با این حال موقعیت های خوبی داشتیم و دو بار به تیرک دروازه برخورد کردیم اما بدشانس بودیم. ما مستحق برد بودیم، اما به آنچه شایسته بودیم نرسیدیم.

نظرت در مورد اضافه شدن یورگن لوکادیا به پرسپولیس چیست؟

شما در لیست معمولی برای بازی های دوستانه بودید. چرا با ذوب آهن در ترکیب ثابت برابر نبودید؟

فولاد مثل تیم های کی روش فوتبال بازی می کند و گل می زند. با این حال ما هم پرسپولیسی هستیم و می خواهیم قدرت خود را به حریف دیکته کنیم. امیدوارم این بار بدشانس نباشیم و به صدر برسیم.

فکر می کنی پرسپولیس امسال قهرمان شود؟

از ذوب آهن شروع کنیم، انتظار داشتید در شروع قهرمانی 2 امتیاز از دست بدهید؟

این مشکل از هیجان بازی ها کم می کند و باید بگویم بازی های لیگ ایران روحیه و جذابیتی ندارد. جو مسابقات کمی با بازی های دوستانه فاصله دارد و اصلا خوب نیست. امیدوارم هواداران هر چه زودتر به ورزشگاه ها بیایند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

لوکادیا مهاجم قدرتمندی است و در لیگ های معتبر اروپایی بازی کرده است. او می تواند به تیم ما کمک کند و امیدوارم بهترین عملکرد را در خط حمله پرسپولیس داشته باشد.

بازی دفاعی فولاد کار را برای شما سخت نمی کند؟