منچستریونایتد در آستانه فینال جام کارابائو مقابل نیوکاسل اعلامیه هیجان انگیزی را اعلام کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

بدون شک روسری های سبز و طلایی در دستور کار قرار می گرفت. 1958 طرح‌هایی را برای اعتراض به اورام ارائه کرده‌اند تا به او نشان دهند که فقط فروش کامل برای طرفداران قابل قبول است.

— الکس ترک (@AlexCTurk) 25 فوریه 2023

ومبلی فردا 🧵


منچستریونایتد تایید کرده است که به هوادارانی که در فینال جام کارابائو ومبلی شرکت خواهند کرد، به هر کدام یک روسری با تعداد محدود داده می شود تا دیواری قرمز و سفید ایجاد کنند تا تیم را در مقابل نیوکاسل تشویق کند.

یونایتد نشان داد وب سایت رسمی باشگاه تصمیم برای ارائه روسری‌های محدود پس از صدور حکم علیه پرچم‌های پلاستیکی که معمولاً بخشی از مناسبت‌های ومبلی هستند گرفته شد.

بارها به طرفداران هشدار داده‌ایم که چقدر این خانواده وحشتناک هستند و با حرص و طمع حرکت می‌کنند. pic.twitter.com/dBBLEHU6Q4

یونایتد همچنان در هر چهار رقابت شرکت می‌کند و در صورت کسب جام در روز یکشنبه، بازیکنان در بازی‌های آینده جذب خواهند شد.

اوایل امروز تایید شد که گلیزر در ومبلی حضور خواهد داشت و این چهارمین باری است که او شخصا از سال 2019 در یک بازی یونایتد حضور خواهد داشت.



https://thepeoplesperson.com/2023/02/25/manchester-united-make-exciting-announcement-ahead-of-carabao-cup-final-against-newcastle-260312/ منبع:

مرد هلندی می خواهد تمام توجهات به بازی چهارشنبه برابر وستهام در روز چهارشنبه معطوف شود.

روسری‌ها سوغاتی‌های قابل جمع‌آوری و پایداری برای هزاران طرفدار مورد انتظار در بازی هستند.

این فرصتی است که به او نشان دهیم چه می خواهیم. فروش کامل فقط!

30000 یونایتد باید به او نشان دهند که چه احساسی داریم.

امیدواریم این روسری ها یادگاری ماندگار از یک روز بزرگ دیگر در تاریخ باشگاه ما باشد، زیرا ما به دنبال کسب اولین جام تحت رهبری اریک هستیم. ما امیدواریم 33000 هوادار که به ومبلی سفر می کنند و همه طرفداران ما در سراسر جهان در حال تماشای آن هستند، روز یکشنبه خوبی داشته باشند.

هر کسی حدس می‌زند که دست دادن روسری یک عمل مهربانانه است یا یک ترفند هوشمندانه توسط باشگاه برای خفه کردن تظاهرات‌هایی مانند پوشیدن روسری‌های سبز و طلایی در حضور اورام گلیزر.