مهلت پرداخت و مبلغ پاداش برای پیروزی مقابل ولز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال به سوالات خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیم ملی قبل از بازی با آمریکا و مسائلی از جمله جایزه پیروزی تیم ملی مقابل ولز.

همانطور که می دانید تمرینات تیم ملی امروز برگزار می شود و بازیکنان تمرین خواهند کرد و اعضای تیم و بازیکنان و کادر فنی بسیار پرانرژی و پر از امید و روحیه خوب هستند و به هر حال با تشویق مضاعف از پیروزی مقابل ولز را آماده می کنند. خبر خوب اینکه دیروز آقای بیرانوند هم در تمرین حضور داشت و مشکل آقای آزمون جدی نیست و تیم با سلامت کامل به بازی بعدی می رود.


سرویس خبر شماره: 1855860
6 آذر 1401 ساعت 12:21 |
35.3K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

اوصولی اعلام کرد؛

سخنگوی فدراسیون فوتبال از پرداخت 15000 دلار پاداش برای پیروزی مقابل ولز در آستانه بازی با آمریکا خبر داد.

مهلت پرداخت و مبلغ پاداش برای پیروزی مقابل ولز

اوسلی درباره جایزه بازی با ولز گفت: پیگیری های آن ادامه دارد و تا امروز منابع لازم تامین می شود. تمام تلاش حوزه مالی فدراسیون در اختیارش است و تا قبل از بازی روز سه شنبه تسویه حساب می شود.

رئیس فدراسیون درباره حواشی غیرفوتبالی که رقبای ملی برای ایجاد آن تلاش می کنند، بیان کرد: با این حال در این دوره از مسابقات اتفاقات زیادی خارج از اصول حرفه ای ذکر شده در آیین نامه فوتبال و مسابقات فیفا رخ داده است. از سوال پیراهن تیم ملی انگلیس گرفته تا جایگاه آقای کلینزمن و اتفاقات دیگر. یعنی سرمربی ما و بازیکن ما باید به سوالاتی که از هیچ تیم و سرمربی ای پرسیده نمی شود پاسخ دهند و واقعا این تبعیض و این دوگانگی به چشم می خورد. اما اولین چیزی که باید به مردم بگویم این است که تیم ملی، کادر فنی و بازیکنان ما هدف مشخصی دارند و این بازی های رسانه ای ناجوانمردانه ای که در مورد آنها اعمال می شود، با یک بازی درخشان در زمین و نتیجه آن ها پاسخ خواهد داد. به دست می آورند، مردم را خوشحال می کنند، اما از سوی دیگر فدراسیون با توجه به اینکه حقوق فدراسیون، تیم ملی و مردم ایران و تضییع آن در برخی جاها بر اساس قوانین مصوب صورت می گیرد. فیفا اگر مثل تیمی بود که اگر تیم دیگری بود، قانون اعمال می شد، در هر صورت فدراسیون به دنبال استیفای حق خود و پیگیری این سؤالات است.

وی درباره تعداد مسافرانی که از فدراسیون به قطر آمده اند اعم از رئیس هیئت و روسای هیئت ها گفت: به هر حال در گذشته رسم بوده و فدراسیون فوتبال همیشه جزو کاروان خود بوده است. حضور مدیران و مسئولانی که در حوزه های اجرایی کمک می کنند و امری عادی است و چیز جدیدی نیست و کاملاً منطبق بر اصول حرفه ای است. بخش هواداران با حضور پررنگ افرادی که در این زمینه موثر هستند می آید و این چیز جدیدی نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی