نساجی و حمید مطهری; به امید یک برد دیگر

آخرین بازی دو تیم در اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید. در بازی که شاگردان ذوب آهن برای کسب سه امتیاز حملات بیشتری را روی دروازه نساجی تدارک دیدند اما به نظر می رسد این بار شرایط فرق می کند. نساجی در خانه با ایده های حمید مطهری بازی تهاجمی ارائه می دهد و در بازی با نفت نشان داد که پس از زدن گل های اول و دوم تسلیم نمی شود و دوست دارد تا سوت پایان داور به بازی تهاجمی خود ادامه دهد. . .


سرویس خبر شماره: 1846627
13 اکتبر 1401 @ 10:43 ق.ظ |
360

0نقطه نظر

برد مقابل ذوب آهن می تواند نساجی را به تیم های بالای جدول نزدیک کند و چه بهانه ای بهتر برای ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاید در بازی فردا تیم نساجی تماشاگران استادیوم شهید وطنی را در کنار خود نبیند اما قطعا مثل همیشه با شور و اشتیاق بازی خواهند کرد چرا که به خوبی می دانند که بعد از پایان بازی پیروز می شوند و با تشویق و تشویق همراه می شوند. مردم در کوچه و خیابان. حتی برخی از تماشاگران تیم نساجی قبل از ورود به ورزشگاه برای تشویق بازیکنان نساجی مقابل دروازه ورزشگاه تجمع می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از بازی های هفته هشتم لیگ برتر فردا نساجی در ورزشگاه شهید وطنی میزبان تیم ذوب آهن خواهد بود. تیمی که پس از تساوی های پشت سر هم بالاخره با شکست پیکان راه پیروزی را آموخت.

بازی خوب و نتیجه عالی شاگردان حمید مطهری مقابل نفت مسجد سلیمان باعث شد شکست سنگین مقابل استقلال را فراموش کنند.

نساجی و حمید مطهری;  به امید یک برد دیگر

سه امتیاز دیدار با نفت مسجد سلیمان 9 امتیازی شد و این تیم به رده هفتم جدول صعود کرد. جالب اینکه ذوب آهن نیز با غلبه بر پیکان 9 امتیازی شد و حالا این دو تیم در جدول رده بندی همسایه هستند، ذوب آهن در تعقیب نساجی در رده هشتم جدول قرار دارد.

نساجی و حمید مطهری فردا برای یک پیروزی دیگر به مصاف هم می روند. البته تجربه ثابت کرده که قهرمانی در تیم مهدی تارتار یکی از سخت ترین کارها در لیگ برتر است. زیرا این مربی اصول دفاعی را به خوبی به شاگردانش آموزش می دهد. مهدی تارتار سابقه قهرمانی در نساجی را در ورزشگاه شهید وطنی دارد و به همین دلیل شاگردان حمید مطهری باید بازی هوشمندانه ای ارائه دهند.