هافبک جدید مرتبط و مدیر ورزشی منتفی است – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

2M13X9T الدائین، قطر.  09 دسامبر 2022. AL DAAYEN - کودی گاکپو از هلند در جریان بازی یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین هلند و آرژانتین در ورزشگاه Lusail در 9 دسامبر 2022 در الداین، قطر.  ANP Maurice VAN STEEN هلند خارج شد - بلژیک خارج شد اعتبار: ANP/Alamy Live News

  • کودی گاکپو به دلیل بیماری از تیم هلند کنار رفت، اما احتمالا برای بازگشت لیورپول مقابل من سیتی در دسترس خواهد بود.
  • کائویمهین کلهر در پیروزی 3-2 جمهوری ایرلند در خانه مقابل لتونی شانس های متفاوتی داشت، با چند اشتباه که منجر به مبارزه اولیه از سوی میهمان شد.
  • هاروی دیویس، ژارل کوانسا و دومینیک کورنس هر کدام نقشی در بسته نگه داشتن دروازه تیم زیر 20 سال انگلیس در پیروزی 2-0 مقابل آلمان داشتند.

ایندیپندنتنویسنده ارشد فوتبال میگل دیلینی گزارش داده است که در حالی که لیورپول میچل را برای این پست در نظر گرفته بود، او دیگر مدعی نیست.

لوون، بلژیک - یکشنبه، 15 نوامبر 2020: هری کین کاپیتان انگلیس در جریان بازی گروه 2 لیگ دسته یک لیگ ملت های یوفا بین انگلیس و بلژیک در دن دریف.  (عکس از Jeroen Meuwsen/Orange Pictures via Propaganda)

  • هری کین در صورت ثبت گل در بازی امشب با ایتالیا، می تواند بهترین گلزن تاریخ انگلیس شود.ایندیپندنت)
  • روبرتو مانچینی اصرار دارد که دوران او در منچسترسیتی پس از اتهامات مربوط به تخلفات مالی در باشگاه، “همه چیز فوق العاده” بوده است.هدف)
  • مشکلات بارسلونا همچنان ادامه دارد، زیرا یوفا در حال بررسی پرداخت های پرداخت شده به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا است.بی بی سی)

لیورپول، انگلستان - شنبه، 26 مارس 2022: استیون جرارد، کاپیتان لیورپول، پس از بازی دوستانه LFC Foundation بین افسانه های لیورپول و افسانه های بارسلونا در آنفیلد، نشان خود را در پایان بازی نوازش می کند.  (عکس از پل کوری/تبلیغات)

  • لیورپول بر اساس گزارش ها، آماده پرداخت بند فسخ 40 میلیون یورویی گابری ویگا، هافبک سلتاویگو هستند. ال ناسیونالاین بازیکن 20 ساله نیز هدف رئال مادرید است

؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟! pic.twitter.com/l1NL6cYHZC

– این آنفیلد است (@thisisanfield) 23 مارس 2023

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد ممکن است به دنبال انتصاب این بازیکن 41 ساله باشد، با توجه به اینکه کنسرسیوم INEOS به رهبری سر جیم رتکلیف گفته می شود در صورت موفقیت آمیز بودن پیشنهاد تصاحب میچل، رویکردی را برای میچل برنامه ریزی می کند.

ساعت بین المللی

میچل که تابستان امسال پست خود را در موناکو ترک خواهد کرد، با انتقال به لیورپول در ارتباط بود و شایعه شده بود که انتظار می رود مذاکرات در هفته های آینده آغاز شود.

آخرین تیزر ما در مورد بهترین پاس گل های لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ را تماشا کنید و ببینید آیا می توانید دو نفر از دست رفته را نام ببرید: