هشدار به ایتالیا؛ مقدونیه را دست کم نگیرید

والتر زنگا، اسطوره اینتر معتقد است که تیم ملی ایتالیا نباید مقدونیه شمالی را دست کم بگیرد. او گفت: “هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، فقط پیروزی امشب مهم است و بازی خانگی همیشه تعیین کننده نیست. پرتغال در خانه خود در فینال یورو شکست خورد و سپس در فرانسه پیروز شد. ایتالیا تابستان گذشته انگلیس را برد. در فوتبال.” در 90 دقیقه

مقدونیه شمالی تیم جوانی است، اما آنها کارهای مهمی در تاریخ خود انجام داده اند. با نگاهی به بازیکنان آنها و لیگ هایی که در آنها بازی می کنند، می توانم بگویم که نمی توان آنها را دست کم گرفت. با این حال ایتالیا به خاطر دو پنالتی از دست رفته در گروه مقدماتی یورو را برد و در پلی آف حضور دارد نه اینکه تیم بدی هستیم. ما تابستان گذشته ارزش خود را مقابل انگلیس ثابت کردیم و باید امشب و به امید خدا در فینال این را ثابت کنیم. ما تجربه و کیفیت لازم برای عملکرد خوب را داریم.”

والتر زنگا معتقد است که تیم ملی ایتالیا نباید مقدونیه شمالی را دست کم بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1816621 |
04 فروردين 1401 ساعت 17:12 |
858 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا در نخستین دقایق بامداد فردا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف مقدونیه شمالی می رود. آتزوری در صورت پیروزی در این بازی باید در دیدار فینال به مصاف پرتغال یا ترکیه برود.

انتقاد از جان لوئیجی دوناروما پس از شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید: «همه سیو خود را در نیمه اول مقابل کریم بنزما فراموش کرده اند. ما هم به لطف او قهرمان اروپا شدیم، اما نکته دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفت. در آینده چون فکر نمی‌کنم انجام 50 درصد بازی‌ها برای او یک سناریوی ایده‌آل باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی