واکنش رسمی بارسلونا به هلند و مسی

برتری در ال کلاسیکو؟ به دلیل اهمیت نام تیم رقیب و سبک پیروزی بارسلونا، یکی از بهترین روزها از زمان پیوستن ما به باشگاه بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

انریکه ماسیپ گفت: “خرید ارلینگ هلند دشوار است، اما غیرممکن نیست. برای اینکه بتوانیم او را به خدمت بگیریم، کارهای زیادی باید انجام شود. بارسلونا همیشه باید بهترین ها را جذب کند و ارلینگ هالند بازیکن بزرگی است، من کیلبان را ترجیح می دهم. امباپه و ارلینگ هلند در مادرید با هم نیستند.

آیا احتمال بازگشت لیونل مسی از بارسلونا به بارسلونا وجود دارد؟ هیچ چیز غیرممکن نیست، اما چراغ سبزی از سوی باشگاه وجود نداشت.

انریکه ماسیپ، مشاور خوان لاپورتا تایید کرد که بارسلونا در حال بررسی جذب ارلینگ هلند در تابستان امسال است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدون شک ارلینگ هلند فصل آینده دورتموند را ترک خواهد کرد و تیم های بزرگ اروپایی مانند بارسلونا از هم اکنون برای جذب این ستاره و گلزن نروژی اقدام کرده اند. انریکه ماسیپ این شایعات را تایید کرد و البته مدعی شد که بارسلونا هنوز با لیونل مسی برای بازگشت به این تیم به توافق نرسیده است.


سرویس خبر شماره: 1816387 |
02 فروردين 1401 ساعت 15:06 |
4,917 |

0نظرات

آینده عثمان دمبله؟ در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد نامشخص است. عثمان دمبله بازیکن تعیین کننده ای است و فکر می کنم خوب است که ژاوی از او استفاده می کند. البته خود بازیکن اخیر هم چیزی نگفت و دیگر مذاکره ای بین ما انجام نشد.