وحی کبیر؛ مورینیو به همه دروغ گفت!

نیل بارنت که 32 سال به عنوان گوینده در استمفورد بریج کار می کرد، برای اولین بار این واقعیت را فاش کرد. بارنت در پاسخ به یکی از هواداران چلسی که عکسی از مورینیو در حال پرتاب مدال قهرمانی در توییتر منتشر کرد و او را یکی از اسطوره های باشگاه خواند، نوشت: “مدال متعلق به او نبود. مدال متعلق به رابرت هوث بود که آن روز برای باشگاه بود. برای اینکه او را مجبور به پذیرش انتقالش کنند، بدون عذر موجه غیبت کرد و در ورزشگاه حضور نداشت».

هوث در پایان آن فصل چلسی را ترک کرد و با قراردادی 6 میلیون پوندی به میدلزبورو پیوست. در فصل قبل که چلسی با مورینیو قهرمان لیگ برتر شد، این مدافع میانی آلمانی سیزده بازی برای آبی های لندن انجام داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عکس هایی از ژوزه مورینیو که مدال لیگ خود را پس از قهرمانی در لیگ برتر با چلسی در سال 2006 به روی مردم پرتاب می کند، سال هاست که بارها منتشر شده و درباره آن صحبت می شود.

اما شانزده سال بعد از آن روزها، یک شاهد عینی فاش کرد که مدالی که مورینیو در آن روز به هواداران پرتاب کرد، مدال او نبود، بلکه مدال رابرت هوث، مدافع آلمانی چلسی بود.

مورینیو برای دومین سال متوالی در این فصل با چلسی قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت. اما هوث در سه بازی قبل از آخرین بازی فصل توسط مورینیو نیمکت نشین شد. تلاش این مدافع آلمانی برای متقاعد کردن باشگاه برای انتقال او به تیمی دیگر ناکام ماند و در نهایت تصمیم گرفت بدون بهانه موجه از حضور در باشگاه خودداری کند. این غیبت به مورینیو این فرصت را داد تا با ژست پرتاب مدال به سمت هواداران، محبوبیت خود را افزایش دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845656
6 اردیبهشت 1401 ساعت 22:59 |
34.3 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

یک شاهد عینی مدعی است مدال طلایی که ژوزه مورینیو پس از قهرمانی در لیگ برتر با چلسی در سال 2006 به میان جمعیت پرتاب کرد، نه او، بلکه متعلق به یکی از هم تیمی هایش بود.

وحی کبیر؛  مورینیو به همه دروغ گفت!