(ویدئو) کارشناسان ESPN در مورد بهترین نتیجه برای لیورپول از سیتی و آرسنال اختلاف نظر دارند

اندکی پس از بازی یکشنبه لیورپول مقابل برایتون، توجه هواداران قرمزها به رویارویی بین دو مدعی قهرمانی لیگ برتر، منچسترسیتی و آرسنال معطوف خواهد شد.

توپچی ها در حال حاضر به دلیل تفاضل گل در صدر تیم های یورگن کلوپ قرار دارند و قهرمانان فعلی تنها یک امتیاز کمتر از این زوج به 10 بازی پایانی فصل می رسند.

این موضوع که کدام نتیجه در استادیوم اتحاد بیشتر به نفع قرمزها خواهد بود در ESPN FC مطرح شد و نظرات را بین کارشناسان مختلف تقسیم کرد.

شاکا هیسلوپ تاکید کرد که هواداران لیورپول خواهان یک تساوی بین دو رقیب قهرمانی خود هستند و کریگ برلی نیز تا حدی با این موضوع موافقت کرد و گفت: واضح است که مساوی است، اما سوال خوبی است. اگر به دنبال این باشم که چه کسی ممکن است لنگ بزند، نمی‌خواهم سیتی برنده بازی باشد.

فکر می‌کنم یک برد یا یک تساوی برای آرسنال بگیرم، اگرچه آرسنال کمی بالاتر از آنهاست و واقعاً خوب بازی می‌کند، اما نه هیچ حرکت سیتی.

ماریو ملکیوت راه دیگری را پیش گرفت و بحث کرد: اگر طرفدار لیورپول هستید، من به دنبال شکست آرسنال می‌روم و شتاب آن‌ها را از بین می‌برم… جایی که آرسنال الان است، نگران هرکسی هستم که می‌خواهد با آنها رقابت کند.

به طور منطقی، ایده آل ترین نتیجه برای ما در اتحاد یکشنبه تساوی خواهد بود، زیرا هم سیتی و هم آرسنال دو امتیاز از دست خواهند داد.

با این حال، می‌توانید از هر طریقی که نمی‌خواهید تیم پپ گواردیولا روند پیروزی‌های آشنای پایان فصل خود را آغاز کند، یا اینکه توپچی‌ها پوست سر بزرگی بگیرند و 9 برد متوالی لیگ را به ارمغان بیاورند، در نتیجه جدی بگیرند. حرکت در آوریل

هر اتفاقی بین این دو بیفتد، تنها نتیجه ای که بیش از هر چیز دیگری در آخر هفته می خواهیم این است که لیورپول برایتون را شکست دهد. مراقبت از کسب و کار خود تنها مهم ترین عامل در تلاش ما برای کسب دومین عنوان قهرمانی لیگ برتر زیر نظر کلوپ قبل از اینکه او تابستان امسال خم شود، خواهد بود.

می توانید بحث را به طور کامل در زیر (از ساعت 3:15) از طریق ESPN FC در YouTube بررسی کنید:

https://www.empireofthekop.com/2024/03/27/liverpool-best-result-man-city-arsenal/ منبع: