پیولی: برای بازیکنانم و این نتیجه خیلی ناراحتم


وی در پاسخ به سوالی درباره تعویض لیائو در بین دو نیمه، افزود: می‌خواستم تغییری ایجاد کنم، به دنبال حرکت بیشتر بدون توپ بودم و ویژگی‌های متفاوتی برای مهاجمان تیمم در نظر داشتم. قطعا شب او نبود و در نیمه دوم بهتر شروع کردیم اما حیف است که نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و از دست دادیم. برای نتایج بهتر.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته میلان در هفته دوازدهم رقابت های قهرمانی ایتالیا با نتیجه 1-2 مقابل تورینو شکست خورد.
آنها با قبول این شکست به رده دوازدهم جدول رده بندی سقوط می کنند و رکورد خوبی را که در ماه های اخیر به جای گذاشته بودند از دست می دهند تا در نهایت پس از 17 بازی متوالی در زمین حریف شکست بخورند.
پیولی پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما سریع بودیم، نتوانستیم در سطح بالایی بازی کنیم و عزم درستی برای استفاده از اتفاقاتی که در طول بازی رخ داد برای تغییر سرنوشت او نداشتیم. در پنالتی خود ضعیف به نظر می رسیدیم. منطقه و همچنین در محوطه جریمه حریف.”
سرمربی میلان با اشاره به سبک تیمش در این دیدار گفت: قرار بود در جناحین کار کنیم جونیور در سمت راست خوب عمل کرد اما رافائل لیائو در سمت چپ خوب نبود و سعی کردیم در حمله چهار بر چهار باشیم. اما بازی دفاعی ما به اندازه کافی روان نبود و حرکاتی را که می‌خواستیم در حمله ندیدیم.”


سرویس خبر شماره: 1851034
9 نوامبر 1401 ساعت 09:59
132

0نقطه نظر

استفانو پیولی سرمربی میلان پس از باخت مقابل تورینو از عملکرد شاگردانش ابراز ناراحتی کرد.

پیولی: برای بازیکنانم و این نتیجه خیلی ناراحتم