پیگیری باشگاه سپاهان برای 6 بازیکن محروم



دیدار تیم های فوتبال شمس آذر و سپاهان امروز از ساعت 15:30 در حالی برگزار می شود که سایه رای کمیته استیناف در خصوص تخلف باشگاه سپاهان همچنان بر سر این تیم سایه افکنده است.

با وجود بازگرداندن چهار امتیاز از سپاهان، کمیته استیناف خواستار تعدیل قرارداد پیام‌نزاد، رضا اسدی، عیسی آل کثیر، هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی شد که شامل حضور در رقابت‌های فصل جاری می‌شود. با تصمیم اولیه کمیته انضباطی مبلغ قرارداد آنها تغییر خواهد کرد.

باشگاه سپاهان در دیدار با گل گهر و آلومینیوم نتوانست از این مهره ها استفاده کند که دو شکست متوالی برای زردپوشان رقم خورد.

خوزه مورایس، سرمربی سپاهان که روی بازیکنان اصلی خود حساب ویژه ای باز کرده بود، پیش از دیدار امروز با شمس آذر از این باشگاه خواست تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام دهد.

منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان صبح امروز در ادامه تلاش های خود برای رفع مشکل استفاده از 6 بازیکن محروم این تیم که قول هایی برای رفع این مشکل را به همراه داشت و حضور پیام لازم در بخشی از این خبر را به همراه داشت. گل تیم

سازمان لیگ صبح امروز در خصوص بندهای جدید درج شده در قرارداد رضا شخاری، رضا اسدی و کاوه رضایی تصمیم گیری خواهد کرد تا در صورت تایید اجازه حضور در بازی امروز را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: مقصد احتمالی عیسی آل کثیر مشخص شد/ تور رقیب پرسپولیس برای ستاره سپاهان



سرویس داخلی اخبار فوتبال