چادرملو علیه اعلامیه نفت مسجد سلیمان


سرویس خبر شماره: 2011029
9 آوریل 1403 ساعت 12:07 ب.ظ |
10.4K |

47نقطه نظر

پس از بیانیه چندی پیش باشگاه نفت مسجد سلیمان، تیم مدعی صعود چادرملو نیز در این خصوص واکنش نشان داد.

چادرملو علیه اعلامیه نفت مسجد سلیمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیانیه باشگاه چادرملو به شرح زیر است:

در روزهای حساس مسابقات لیگ یک که برخی تیم ها تلاش افتخاری برای صعود به لیگ برتر دارند، باشگاه نفت مسجد سلیمان در بیانیه ای با عنوان انصراف باشگاه چادرملو اردکان دست به اقدامی آماتور زد. حتی اگر محرومیت سرمربی این تیم که باشگاه را به انتشار بیانیه مطبوعاتی کشاند، ربطی به نماینده استان یزد در لیگ دسته اول نداشته باشد!

باشگاه چادرملو اردکان همیشه اخلاق و رفتار حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار داده است و تا به حال لیگ در سکوت کامل در زمین مسابقه کار کرده است، فقط برای موفقیت، اما به لطف اقدامات برخی افراد که سابقه خلق طولانی دارند. . حواشی، این بار او قصد سکوت ندارد و موظف به این کار است. برای پاسخ به سوالات خواسته شد.

باشگاه نفت مسجد سلیمان در اطلاعیه خود به بازی با چادرملو اردکان اشاره کرد. شاید اشتباه ما این است که نجابت نشان دهیم و حقایق این بازی را داوری نکنیم تا جای ظالم و مظلوم عوض نشود. شاید بهتر بود در پایان مسابقه توسط افراد مختلف به رختکن تیم چادرملو حمله می شد، حمله و درگیری فیزیکی با سعید اخباری سرمربی محترم تیم ما، حرکات مشکوک عده ای خاص بعد از بازی و غیره ظالم را تنها نگذارید! البته فیلم همه این اتفاقات موجود است و در صورت نیاز پخش خواهد شد.

2004927

باشگاه نفت مسجد سلیمان با نام بردن از باشگاه چادرملو اردکان از حمایت پشت پرده صحبت کرد! نیازی به توضیح نیست که یک باشگاه آنقدر از حمایت برخوردار است که با وجود آرای معلق به بازی در لیگ برتر ادامه می دهد.

بهتر است نویسندگان بیانیه باشگاه نفت مسجد سلیمان کلاه بر سر بگذارند و به این سوال پاسخ دهند که چرا سرمربی این تیم بیشترین محرومیت و جریمه را در این زمینه دارد؟ قطعا رفتارهای مشابه افراد خاص در کنار زمین و خارج از زمین در سراسر جهان شاهد محرومیت های طولانی و حتی دائمی بوده است، اما هی! گاهی لطف های مکرر برای عده ای حق می شود و به ظاهر در کنار مظلوم قرار می گیرند!

بهتر است آقایان بدانند دوران بازی با کلمات و تذکر به ظالمان مدت هاست که دیگر راه حل این روش نیست. در پایان ذکر این نکته ضروری است که در صورت تکرار اینگونه اطلاعات نادرست، حق شکایت از باشگاه چادرملو را برای خود محفوظ می دانیم تا «هرکه بیهوش شود سیاه شود».

مجله اخبار فوتبال داخلی