چه زمانی می توان اورتون و لیورپول را پس از خروج قرمزها از جام حذفی بازی کرد؟

لیورپول همیشه قرار بود در آخر هفته سوم مارس یک بازی خارج از خانه مقابل یکی از بزرگترین رقبای خود داشته باشد، اگرچه این چیزی که در ابتدا در نظر گرفته شده نبود.

قرمزها روز یکشنبه پس از باخت مقابل منچستریونایتد در وقت‌های اضافه، از جام حذفی کنار رفتند و این بازی باعث شد تا دومین دربی مرسی‌ساید فصل که ابتدا برای آخر هفته برنامه‌ریزی شده بود، به تعویق بیفتد.

طبق گزارش Liverpool Echo، اکنون دو تاریخ در تقویم برای دیدار ما از گودیسون پارک برای رویارویی با اورتون در لیگ برتر وجود دارد – چهارشنبه 24 آوریل و چهارشنبه 15 مه – که تاریخ دوم تنها چهار روز قبل از بازی نهایی لیگ برتر است. فصل برتر پرواز

بیشتر بخوانید: لیورپول می تواند کودتای جوئل ماتیپ را با افزایش احتمالی برای قدرت “ویژه” سابق من سیتی تکرار کند.

بیشتر بخوانید: خبرنگار اسکای: لیورپول به وینگر 43 میلیون پوندی “علاقه مند” است. مثلث آنفیلد او را به خوبی می شناسند

علیرغم ماهیت تلخ شکست دیروز در اولدترافورد، این اطمینان حاصل شد که لیورپول حداقل یک وسط هفته از هم اکنون تا پایان فصل استراحت خواهد داشت.

اگر قرمزها یونایتد را شکست می‌دادند و به فینال لیگ اروپا می‌رسیدند، تا 22 می (25 می اگر به جام حذفی می‌رسیدند) دو بازی در هفته داشتند، برنامه‌ای طاقت‌فرسا که باعث مصدومیت قبلی می‌شد. تیم را تحت فشار شدید قرار داد.

با توجه به اینکه بازی خارج از خانه مقابل فولام در آخر هفته نیمه نهایی جام حذفی (20/21 آوریل) قطعی است، ما فقط باید دربی مرسی ساید را تغییر دهیم.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

اگر لیورپول توسط آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا حذف شود، از نظر تئوری، دو فرصت دیگر در اواسط هفته باز می‌شود، اگرچه ترجیح یوفا این است که بازی‌های لیگ برتر داخلی تنها در صورت عدم وجود جایگزین با رقابت‌های خود رقابت کنند.

در هر صورت، ما ترجیح می‌دهیم بازی اورتون را در سریع‌ترین زمان ممکن ببینیم، تا بتوانیم امیدوار باشیم که امتیازات را در جدول کسب کنیم و برای آرسنال و منچسترسیتی در رقابت قهرمانی، به ویژه با این دومی در حال حاضر، نشانه‌ای بگذاریم. دو بازی لیگ برای تغییر زمان بندی وجود دارد زیرا آنها هنوز در جام حذفی هستند.

در حالت ایده‌آل، ما زودتر از دیرتر تاریخ جدید دربی مرسی ساید را تأیید خواهیم کرد، و رویدادهای چند روز گذشته وضوح بسیار بیشتری در مورد زمان برگزاری آن ارائه می‌دهند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آینده مایکل ادواردز، آخرین قرارداد لیورپول، موسیالا به آنفیلد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/03/18/everton-liverpool-potential-fixture-dates/ منبع: