گزارش می گوید ویلیامسون پلیکانز از دسامبر 25 پوند وزن کم کرده است.

نیواورلئان پلیکانز یکی از تیم های ثابت کنفرانس غرب در این فصل بوده است، اما چیز زیادی در مورد آنها از رسانه ملی نخواهید شنید. درعوض، بیشتر صحبت‌ها در مورد مهاجم زیون ویلیامسون است که اغلب در مورد وضعیت بدنی‌اش مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

و در حالی که تیتری که روز دوشنبه منتشر شد در مورد وزن ویلیامسون او بود، به نظر می رسد این بار افشاگری مثبتی باشد.

گزارش می گوید ویلیامسون از دسامبر 25 پوند از دست داده است

بدن او همیشه مشکل ساز بوده است. ویلیامسون شناخته شده است که وزن خود را به خصوص در فصل خارج از فصل افزایش می دهد، اما این تنها مشکل نیست. او همچنین در طول پنج سال اول حضورش در لیگ، با مصدومیت‌های جدی دست و پنجه نرم کرده است و تنها در 29 بازی در طول دو فصل بین سال‌های 2021 تا 2022 انجام داده است.

اما او امسال تا اینجای کار اکثراً سالم بوده است و نمی توان تأثیر مثبتی را که روی پلیکانز می گذارد وقتی که بتواند روی زمین بماند، انکار کرد. ویلیامسون تاکنون در 56 بازی در فصل 2023-24 بازی کرده است و هنوز در مسابقات پشت سر هم حضور نداشته است. او برای هر یک از 14 بازی اخیر نیواورلئان در دسترس بوده است، مدتی که در آن میانگین 26 امتیاز، 5.7 ریباند و 6 پاس منجر به گل را به دست آورده است که همگی یک درجه بالاتر از میانگین فصل خود است.

این می تواند تا حد زیادی به دلیل کاهش وزن باشد. به گفته برایان ویندهورست از ESPN، زیون ویلیامسون از تورنمنت درون فصلی در دسامبر 25+ پوند وزن کم کرده است و منابع می گویند عملکرد او “عالی” بوده است.

پلیکان ها در کنفرانس غرب

این افزایش در زمان مناسب برای پلیکان ها در حال آمدن است. پس از شروع آهسته فصل با رکورد 12-11، آنها به آرامی در حال صعود به جدول رده بندی در غرب بوده اند و با برتری دو بازی مقابل کینگز که در رده ششم قرار دارند، در رده پنجم قرار دارند. پیش از نیواورلئان، فقط یک بازی آنها را از هم جدا می کند و کلیپرز را که در 10 مسابقه اخیر خود 5-5 کرده اند.

آنها باید در بهترین حالت خود در خانه باشند. پلیکانز نهمین سخت ترین برنامه باقی مانده در NBA را دارد، با بازی هایی که با سلتیکس، تاندر، باکس و کینگز هنوز برگزار نمی شود، و همچنین دو بازی بزرگ مقابل سانز دارند.

اگر وضعیت فیزیکی بهبود یافته ویلیامسون بتواند حفظ شود، نیواورلئان می تواند یکی از تیم های خوابیده در کنفرانس غرب باشد.



https://sportslens.com/news/pelicans-forward-zion-williamson-has-lost-25-pounds-since-december-according-to-report/ منبع: