چگونه منچستریونایتد لیورپول را با هرج و مرج فوتبال در جام حذفی شگفت زده کرد – اتلتیک – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

حدود 24 ساعت از زمانی که آماد دیالو در نزدیکی محوطه جریمه منچستریونایتد توپ را به دست آورد می گذرد و در انتهای مقابل به الخاندرو گارناچو می پیوندد تا توپ را درست در هنگام مرگ از کنار کائویمهین کلهر بگذراند تا یک بازگشت به یاد ماندنی 4-3 مقابل لیورپول تکمیل شود.

با این حال، بسیاری از هواداران و کارشناسان به طور یکسان سر خود را می خارند و تلاش می کنند بفهمند چگونه منچستریونایتد یک تیم خوش فرم لیورپول را شگفت زده کرد و به سفر یورگن کلوپ در جام حذفی پایان داد.

در تمام فصل، اریک تن هاگ به دلیل ناتوانی اش در القای یک سبک بازی واضح و منسجم گرم شده است.

شیاطین سرخ به دلیل مستقیم بودنشان که اغلب فضای زیادی بین حمله و دفاع برای استفاده از حریف باقی می‌گذارد، بارها در جریان انتقال قرار گرفته‌اند.

این موضوع روز یکشنبه در اولدترافورد بیشتر مشهود بود. در یک نقطه از بازی، تقریبا غیرممکن بود که تیم میزبان در چه ترکیبی بازی کند.

هری مگوایر در زمین بالا و پایین می دوید، برونو فرناندز با کریستین اریکسن شریک می شد تا از آندره اونانا محافظت کند و یونایتد به دنبال گلی بدون مهاجم وسط شناخته شده در زمین بود.

در کمال تعجب همه، فوتبال هرج و مرج تن هاگ کارساز بود. به طرز چشمگیری در برابر تیمی که تمایل دارد تیم ها را با سبک بازی مستقیم و شدید خود مبهوت کند.

طبق گزارش The Athletic، هیچ تیمی در لیگ برتر در این فصل بیشتر از 72 حمله یونایتد در این فصل «حملات مستقیم» تعریف شده توسط Opta انجام نداده است. پس از آنها لیورپول با 71 قرار دارد.

تن هاگ تصمیم گرفت به بازیکنانش آزادی پرواز در زمین بدهد و این خطر را داشت که خط دفاعی خود را آسیب پذیر کند. این بار بسیار عالی عمل کرد و در نتیجه یونایتد در بازی خود لیورپول را شکست داد.

با این حال، هر دو طرف در این دوره از لیگ برتر یک دوره بسیار متضاد را تحمل کرده اند.

دلیل؟ لیورپول به لطف ضد پرسینگ عالی خود، به هنر بازی مستقیم تسلط یافته است و همچنان کنترل خود را از دست نمی دهد.

اینکه آیا تن هاگ به دنبال تسلط بر گام دوم خواهد بود تا تیمش را به سطح لیورپول برساند یا سبک کنترل شده تری را مانند منچسترسیتی اتخاذ کند، باید دید.

در حال حاضر، یونایتد احتمالاً بهتر است که همه چیز را به خطر بیندازد، با چندین بازیکن در جعبه بازی کند و حریف خود را غافلگیر کند.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/18/how-manchester-united-stunned-liverpool-with-chaos-football-in-fa-cup-the-athletic-277688/ منبع: