کلوپ کاندیدایی را برای جانشینی او به عنوان سرمربی لیورپول ارزیابی می کند

یورگن کلوپ تا پایان فصل علاقه چندانی به جایگزینی او در آنفیلد نخواهد داشت، اما این مانع از ارزیابی استعدادهای یک نامزد نشده است.

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه ژابی آلونسو تابستان امسال بایرلورکوزن را ترک نخواهد کرد، پل جویس روبرتو دزربی (در کنار روبن آموریم) را به عنوان یکی از نامزدهای اصلی برای هدایت این بازیکن آلمانی معرفی کرد.

قبل از رویارویی با برایتون، مدیر ما در مورد استعدادهای رئیس خود صحبت کرد: روبرتو در آنجا کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و قطعاً یک بازی متفاوت مقابل برایتون است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) هر آنچه یورگن کلوپ در مورد اعلام بمب ژابی آلونسو گفت

“من فکر می کنم ما بیش از 18، 20 ماه از زمان حضور او در آنجا پیشرفت کرده ایم. بازی اول غافلگیر کننده بود – فکر می کنم اگر درست بگویم، ما اولین حریف پس از پیوستن او به باشگاه بودیم و هیچ سرنخی نداشتیم که چه چیزی باید انتظار داشته باشیم.

ما می‌دانستیم که او در باشگاه سابقش چگونه بازی می‌کند، می‌دانستیم که گراهام (پاتر) چه کار می‌کند، اما هیچ‌کس نمی‌دانست که در نهایت چگونه به نظر می‌رسد و این بسیار تاثیرگذار بود که او آشکارا چقدر سریع تیم را در مسیر خود قرار داد.

از آن زمان، فقط بهتر شد، واقعاً چشمگیر است. این یک روش متفاوت برای بازی کردن فوتبال است.”

بیشتر بخوانید: (ویدئو) ژابی آلونسو بیانیه ای را ارائه می دهد که به رویاهای هواداران لیورپول برای ورود به آنفیلد پایان می دهد.

این کار آسانی برای قرمزها نخواهد بود زیرا ما سعی می کنیم مربی ای را شکست دهیم که از زمان ورود او به لیگ برتر هنوز شکست نداده ایم، زیرا می دانیم که این یک برد است که تنها چیزی است که می توانیم ثبت کنیم.

تعطیلات بین‌المللی فرصتی را برای ارزیابی گزینه‌های مدیریتی آینده ما فراهم کرده است، اما از شروع بازی در یکشنبه عید پاک، همه چیز در مورد انجام کار برای پایان دادن به این فصل در اوج است.

می توانید نظرات کلوپ در مورد De Zerbi (از ساعت 2:48) را از طریق لیورپول در یوتیوب تماشا کنید:

نمای نزدیک EOTK با گریگوری ویگنال: افسانه های LFC با اریکسون، جانشین کلوپ و موارد دیگر

https://www.empireofthekop.com/2024/03/29/klopp-assesses-candidate-replace/ منبع: