کورتوا مجروح شد. آیا ال کلاسیکو شکست خورده است؟


سرویس خبر شماره: 1846170
10 اکتبر 1401 در 05:18 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خبر بد برای کارلوتو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید دقایقی پیش اعلام کرد که تیبو کورتوا در بازی امشب مقابل اوساسونا غایب خواهد بود. دروازه بان بلژیکی به دلیل سیاتیک در سمت چپ بدنش نمی تواند رئال را در بازی امشب همراهی کند و باید دید روند ریکاوری او چگونه پیش خواهد رفت. به این ترتیب آندری لونین در ترکیب ثابت رئال مقابل اوساسونا قرار می گیرد. AAS نوشت که احتمال غیبت کورتوا در ال کلاسیکو (24 اکتبر) در حال حاضر زیاد نیست، اما می توان پس از تست های بیشتر، نظر بهتری در مورد آن شکل داد.

تیبو کورتوا به دلیل مصدومیت بازی امشب رئال مقابل اوساسونا را از دست خواهد داد و باید دید دو هفته بعد به بازی مقابل بارسا می رسد یا خیر.

کورتوا مجروح شد.  آیا ال کلاسیکو شکست خورده است؟

کورتوا تا اینجای فصل در هر 9 بازی رسمی رئال مادرید به میدان رفته است و از نظر دقایق بازی بالاتر از وینیسیوس، داوید آلابا و فده والورده، بازیکن شماره یک رئال است. او همچنین به طور منظم در دو بازی اخیر بلژیک در لیگ ملت‌های اروپا مقابل ولز و هلند حضور داشته است. رئال پس از بازی مقابل اوساسونا دو بار در لیگ قهرمانان به مصاف شاختار می رود و در لالیگا نیز به مصاف ختافه خواهد رفت. پس از این سه بازی، رئال در برنابئو پذیرای بارسلونا است.



مجله اخبار فوتبال خارجی