گزارش بازی دوستانه ایران و سنگال ۱۳۰۱/۰۵/۰۷

🔻کارت زرد:
دقیقه 30 – ادریسا گاهیه

ایران:
سید حسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی
مربی: کارلوس کی روش

کارلوس کی روش با مصر در فینال جام ملت های آفریقا و همچنین آخرین بازی صعود در جام جهانی 2022 مقابل سنگال بیش از آن شکست خورده بود، بنابراین او اکنون انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل آلیو سیسه و شاگردانش دارد.

گزارش زنده دیدار ایران و سنگال را از این صفحه «مجله اخبار فوتبال» دنبال کنید:

نیمه اول با احتیاط دو تیم به پایان رسید.

گزارش زنده؛  ایران صفر - سنگال صفر

🔴 حاشیه:
*برخلاف بازی قبلی که نام حمیرا اسدی به عنوان سرپرست در لیست بازی مطرح بود، این بار نام مهدی محمدنبی مقابل سرپرست قرار گرفت.
بازی با شش دقیقه تاخیر آغاز شد.
* نکته جالب استفاده از کمک داور زن در این دیدار است.
* تیم ملی با هفت تغییر مقابل سنگال قرار گرفت.
* نیمه اول این دیدار تنها با 2 شوت به سمت دروازه به پایان رسید و هر دو توسط سنگال به ثمر رسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845454
05 مهر 1401 ساعت 18:52
23.1 هزار |

42نقطه نظر

نمایش محتاطانه دو تیم در نیمه اول

همچنین بازیکنان تیم ملی ایران که پس از شکست اروگوئه به سوژه اصلی اخبار ملی و بین المللی تبدیل شدند، حالا پس از شکست قهرمان آفریقا و ستاره هایی چون سادیو مانه، به دنبال خبرساز شدن هستند.

⏱ لحظات حساس:
دقیقه 10 – ضربه حسین کنعانی زاده از داخل محوطه جریمه به طرز خطرناکی از بالای دروازه سنگال به بیرون رفت.
دقیقه 13- سادیو مانه درون محوطه جریمه خود را در موقعیت خطرناکی قرار داد و با یک پاس عرضی سعی کرد مهاجم سنگال را به گل نزدیک کند اما کنعانی به موقع حضور داشت و توپ را مهار کرد.
دقیقه 16 – روی خطای علی قلی زاده، سنگال یک ضد حمله خطرناک طراحی کرد. سادیو مانه به سرعت به پشت محوطه جریمه رسید و سپس پاسی را برای سار ارسال کرد که با خروجی خوب ضربه او را به کرنر فرستاد.
دقیقه 17 – ضربه سر سادیو مانه روی کرنر سنگال به بیرون رفت.
دقیقه 36- بار دیگر سادیو مانه موقعیت خطرناکی ایجاد کرد. او این بار توپ را به بولا دیا می دهد که ضربه او را حسینی با واکنشی زیبا مهار کرد.

سنگال:
سانی دینگ، کالیدو کولیبالی، پاپ ابوسیسه، فرموس مندی، اسماعیل جیکوبز، کرپین دیاتا، نامپلیز مندی، ادریسا گی، بامبا اسماعیل سار، سادیو مانه، بولای دیا
مربی: آلیو سیسه

جمعه: 07/05/1401
زمان: 18
ورزشگاه: Motion Invest Arena
داور: هارالد لچنر
کمک داور: آندریاس هایدنرایش – سارا تلک
داور چهارم: مارکوس همیتر

سنگال نیز چند روز پیش در فرانسه با دو گل بولیوی را شکست داد و حالا می خواهد فیفا دی خود را مقابل ایران با موفقیت به پایان برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دومین بازی تدارکاتی ایران برابر تیم قدرتمند سنگال با ستارگانی چون کولیبالی و سادیو مانه است.