گونکالو ایناسیو: آرسنال به عنوان “نامزد اصلی” برای جذب هدف دفاعی منچستریونایتد ظاهر می شود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


گزارش ها حاکی از آن است که آرسنال در رقابت برای جذب ستاره اسپورتینگ لیسبون پیشرو است و گزارش داده است که منچستریونایتد گونکالو ایناسیو را هدف قرار داده است.

گفته می‌شود یونایتد در پنجره‌های نقل و انتقالات آینده به دنبال تقویت‌های دفاعی است. در این فصل، اریک تن هاگ مجبور شد با چندین نفر از اعضای خط دفاعی خود که به دلیل مصدومیت از میادین دور شده اند، کنار بیاید.

بازیکنانی مانند آرون وان بیساکا، رافائل واران، هری مگوایر، جانی ایوانز، لوک شاو، لیساندرو مارتینز و تایرل مالاسیا همگی در مقاطع مختلف مبارزات انتخاباتی کنار گذاشته شده اند.

برخی از بازیکنان شیاطین سرخ شامل ژان کلر تودیبو از OGC-Nice، آنتونیو سیلوا از بنفیکا، مارک گوئهی از کریستال پالاس و البته ایناسیو هستند، فقط برای ذکر چند نام.

گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود نشان داد که یونایتد احتمالاً در تعقیب ایناسیو با رقابت سختی روبرو خواهد شد.

گفته می شود که تاتنهام یکی از علاقه مندان به این ملی پوش پرتغالی است.

به گزارش A Bola (از طریق فوتبال 365آرسنال اکنون در موقعیت قطبی قرار دارد و در رقابت برای به ارمغان آوردن ایناسیو از یونایتد جلوتر است.

اعتقاد بر این است که ایناسیو “می تواند در ژانویه اسپورتینگ لیسبون را ترک کند” در حالی که تیم میکل آرتتا “حمله” را برای مدافع میانی آماده می کند.

در این گزارش آمده است که بند آزادسازی ایناسیو “در دسترس” آرسنال است که در حال “تقویت چنگال” خود بر روی هدف یونایتد است.

اسپورتینگ لیسبون در صورتی که باشگاه علاقه مند بند آزادسازی را رعایت کند نمی تواند کاری برای جلوگیری از جدایی زودهنگام انجام دهد و آرسنال به عنوان “نامزد اصلی” در رقابت برای جذب او توصیف می شود زیرا آنها “در موقعیتی هستند که می توانند به توافق برسند”. مقادیر برای فعال کردن بند آزادسازی بازیکن.”

غول های لیگ پرتغال قبلاً جایگزینی را در صورت خروج ایناسیو در ژانویه شناسایی کرده اند.

اوتاویو مدافع فامالیکائو در رادار لیسبون است.

https://thepeoplesperson.com/2023/12/16/goncalo-inacio-arsenal-emerge-as-main-candidates-to-sign-man-united-defensive-target-273042/ منبع: