یورگن کلوپ مدعی شد که لیورپول فصل جدید را از قبل شروع کرده است.

«این یک نفس تازه بود. نه فقط برای بازیکنان بلکه برای همه ما و مربیان نیز. ما می خواهیم بازی را به گونه ای متفاوت کنترل کنیم، از بازی خود محافظت کنیم، در ترکیب های مختلف و صادقانه بگویم، فکر کردن به آن، کار روی آن و سپس نتیجه آمدن واقعاً سرگرم کننده است.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/12/klopp-liverpool-big-things-admission/ منبع:

مردان کلوپ پس از تساوی با تیم میکل آرتتا در L4، هر شش بازی خود را بردند و تاکتیک‌دان آلمانی توضیح داد که چرا در هفته‌های اخیر «واقعاً خوش‌گذرانی» داشته است، زیرا تیمش تلاش می‌کند تا یک رتبه غیرمحتمل در چهار تیم برتر را به دست آورد.

اسکوسر اکنون در موقعیت هافبک مرکزی قرار می گیرد که تیمش مالکیت توپ را در اختیار دارد و او واقعاً در حال پیشرفت است.

ما در حال حاضر یک امتیاز با منچستریونایتد در رده چهارم فاصله داریم، اما شیاطین سرخ یک بازی در پیش دارند.

قرمزها با دو گل کمتر به تساوی مقابل آرسنال در آنفیلد در 9 آوریل رسیدند و پس از آن بیش از یک هفته فرصت داشتند تا برای جدال خود با لیدز آماده شوند که باعث شد آنها در الند رود به پیروزی 6-1 دست یابند.

یکی از “چیزهای بزرگ” که در هفته های اخیر به پیشرفت لیورپول در فرم کمک کرده است، نقش جدیدی است که ترنت الکساندر-آرنولد در اختیار گرفته است.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

پس از چنین کمپین ناامیدکننده ای، کسب یک مقام در لیگ قهرمانان یک موفقیت بزرگ خواهد بود، بنابراین بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم در سه بازی باقیمانده خود حداکثر امتیاز را کسب کنیم تا مطمئن شویم که آماده هستیم تا از هر امتیاز کاهش یافته دیگری از تیم اریک تن هاگ استفاده کنیم.

شماره 66 ما که در دوران آکادمی خود به عنوان هافبک میانی فعالیت می کرد، در 7 بازی اخیر خود 6 پاس گل به ثبت رسانده است و به نظر می رسد جرقه ای برای بسیاری از اطرافیانش ایجاد کرده است.

“گاهی اوقات باید چیزهای بزرگ را تغییر دهید تا چیزها را تغییر دهید، نه فقط چیزهای کوچک.”

ما بین بازی‌ها 8 یا 9 روز فرصت داشتیم و می‌خواستیم از آن زمان برای شروع فصل جدید استفاده کنیم، نمی‌دانستیم که ما را به کجا می‌برد، اما نمی‌خواستیم زمان بیشتری را تلف کنیم.

ما سعی می کنیم با چیزهای مختلف، چیزهای مختلف فوتبال، به خودمان فرصتی برای شروعی تازه بدهیم. کلوپ به خبرنگاران گفت (به نقل از استاندارد عصر).

یورگن کلوپ اعتراف کرده است که فاصله هشت روزه لیورپول بین بازی‌های ماه گذشته یک نفس تازه برای تیمش بود زیرا به او فرصت داد تا «چیزهای بزرگ» را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: روزنامه‌نگار لیورپول مدعی است که قرمزها پس از مصدومیت، جواهری فوق‌العاده را عجله نمی‌کنند.