یونانی ها سرمربی تیم ملی را اخراج کردند!


سرویس خبر شماره: 2011051
9 آوریل 1403 در 3:02 ب.ظ.
1.2K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

گاس پویت پس از ناکامی در راهیابی به یورو 2024 یونان را ترک کرد و به دو دلیل می تواند به این کشور بازگردد.

یونانی ها سرمربی تیم ملی را اخراج کردند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تغییراتی در درون تیم ملی یونان در حال انجام است و با توجه به اینکه قرارداد گاس پویت به طور رسمی روز یکشنبه (5 اسفند) به پایان رسید، حالا سوال شماره یک تیم ملی یونان، انتخاب سرمربی است.

این مربی اروگوئه ای از ناکامی یونان در راهیابی به یورو بسیار ناراضی بود و با توجه به اینکه در حال حاضر قراردادی ندارد باید به فکر آینده خود و پیشنهاداتی باشد که به او پیشنهاد می شود.

پویت تصمیم گرفت بلافاصله این کشور را ترک کند حتی بدون اینکه به یونان بازگردد. این اقدام سرمربی یونانی نشان می دهد که او برای حرکت بعدی خود آماده می شود و در عین حال آینده اش هنوز مشخص نیست.

2005036

او بارها اعلام کرده که می خواهد روی نیمکت یونان بماند و رسانه ها نیز تایید کرده اند که بازیکنان نیز می خواهند با او ادامه دهند و این موضوع را به رئیس فدراسیون اعلام کرده اند.

البته او اکنون می‌تواند هر پیشنهادی را که به او می‌رسد، چه از ایرلند یا هر تیم دیگری که در دو سال گذشته به سفر او در یونان امتیاز مثبت داده است، در نظر بگیرد.

در مورد آینده این مربی دو پیش بینی وجود دارد. اولین مورد این است که فدراسیون فوتبال یونان به او قرارداد جدیدی را پیشنهاد می دهد که در حال حاضر آماده مذاکره است. دوم این است که برای تخلیه آپارتمان و جمع آوری وسایل خود به یونان برگردید.

مجله اخبار فوتبال خارجی