شایعات تکراری درباره آخرین مهلت پرداخت بدهی پرسپولیس و استقلال



جالب اینجاست که سال گذشته هم چنین بحث هایی مطرح شد و حتی برخی گفتند وزارت ورزش برای طلبکاران خارجی استقلال مهلتی برای حضور در آسیا برای این تیم تعیین کرده است، اما در نهایت همانطور که برخی از اعضای کمیته مجوزهای حرفه ای هشدار داده بودند که چنین مهلتی برای طلبکاران خارجی استقلال تعیین شده است. اتفاقی افتاده بود، اما نتیجه نداد و استقلال از آسیا اخراج شد.

امسال زمزمه هایی مبنی بر تمدید مهلت پرداخت بدهی پرسپولیس و استقلال به گوش می رسید اما صحت این خبر بعید به نظر می رسد.

استقلال این روزها درگیر پرداخت پول به باشگاه سانتا کلارای پرتغالی است و پرسپولیس هم باید با رضا اسدی تسویه حساب کند. از سوی دیگر مطلع می شویم که سه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شده و باید به طلبکاران برای باز شدن پنجره ها و رفع یکی از موانع حضورشان در آسیا پرداخت کنند. همه اینها در حالی است که مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال حل نشده و حتی سران دو باشگاه نیز دقیقا نمی دانند که نظارت بر باشگاه های متبوعشان توسط چه نهادی انجام می شود!

استقلال و پرسپولیس تا روز شنبه تا پایان وقت اداری فرصت دارند با تمام طلبکاران داخلی و خارجی خود اعم از باشگاه، مربی و بازیکن تسویه حساب کنند، در غیر این صورت با چالش های زیادی روبرو خواهند شد.

این مطلب را نیز بخوانید: معمای ظاهر شدن ناگهانی حسینی به جای بیرانوند/سیدحسین هم سن و سال دروازه بان اصلی تیم ملی!



سرویس داخلی اخبار فوتبال